Gå til innhold

Mystisk problem med pet

Anbefalte innlegg

Hei!

På to dager nå har 2 pets jeg har eid med hunteren min bare blitt borte!

Ført hadde jeg en skorpion som jeg har hatt siden det første "questet" der jeg skal skaffe meg et pet. "Pinchy" ble bare borte mens jeg questet i Ashenvale, og når jeg prøvde å recalle han fikk jeg meldingen "You have no pet to summon". Det samme får jeg når jeg prøver å revive.

Så i dag skaffet jeg meg et søtt svin, "Dunderskalle", som fungerte veldig bra. Men nå mens jeg er i en instance skjer det samme igjen. Hadde ikke hatt svinet mitt i mer enn 30 min.

Har sjekket hos stablemasteren, men ikke noe der.

Noen som vet hva dette skyldes? Eller hvordan man kan få fikset dette? Orker ikke å hente meg et nytt pet hver eneste dag :(

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du får en ny pet, er den ikke noe særlig loyal eller trofast, og etter ei stund kan den bare forlate deg. Er nok det som har skjedd her...

Derfor må du passe på å gi den masse mat hele tida (spell i spellboka di som heter feed pet) med noe mat den liker, og drepe den... Hvis du fortsetter å mate den, og ikke la den dø for mye osv, så vil det etterhvert bli mer glad i deg, og den vil ikke stikke av...

Lenke til kommentar

Ja regnet egentlig med det ang. det nye svinet mitt. Men skorpionen min hadde lojalitet level 6 eller noe, og var kjempeglad. Så skjønner meg egentlig ikke på det. Snakket med en 70 hunter nå, han sa det samme. Så får vel prøve å overmate det stakkars dyret da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...