MrNutcase Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Noen som vet consoll-command for å skifte våpen fortløpende når du scroller gjennom dem med f.eks en wheel-mouse? I kritiske situasjoner er det irriterende å måtte klikke etter å ha scrollet frem riktig våpen. Noen med peiling?? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Last used weapon command tenker du på? Jeg bruker den ofte, så med et enkelt klikk på "Q" så skifter jeg fra kniv til m4 på et blunk Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Nei tror ikke det er den. Men takk for svar! Mener noen posted den her på forumet for en stund siden. Vet ikke om du har mus med hjul på, men jeg bruker i hvertfall hjulet til å "bla" gjennom våpnene, og da må jeg klikke når riktig våpen dukker opp for å ta i bruk dette våpenet. Jaja..får se om noen andre vet noe. Kanskje jeg har misforstått... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 syns egentlig det er en fordel når man scroller seg frem til et våpen og har det på "hold".. løper rundt med kniven, scroller frem til tmp'en og venter til man hører skritt.. ett klikk, skytskytskyt. Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Takker! Nå gjenstår det å se om det er en fordel eller ikke. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 AHH! takk for denne! Jeg er grise vandt med den derre trykk etter den er valgt, og nå plutselig (etter jeg hadde messa litt rundt med noen script) sp switcha den med en gang og jeg skjønte jo ikke en dritt! men nå kan jeg endelig få den tilbake til den gamle. liker den best, er deilig å gå med kniven, for du kan jo fortsatt bruke secondary fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå