Gjest Slettet+41234563 Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 (En lang historie i kort version)Jeg bygde en datamaskin selv , og det gikk ikke så bra.... begynte å lukte svidd. Det viste seg at minnebrikkene , ddr, hadde svidd seg , brennmerkene satt i minnebrikkene og i hovedkortet som om jeg skulle satt dem inn feil vei. Jeg VET at jeg har satt inn brikkene riktig vei(99% sikker), var tilogmed en kamerat som så på og han støtter meg..Jeg satt dem ikke inn feil vei. Likevel brandt de seg ...Det var et MSI K7T266 , noen som har opplevd noe lignende. ??? Kjøpte komponentene hos Datorbutiken , og de har viste seg svært lite samarbeidsvillige, og har gitt svært dårlig service....Hva kan jeg eventuelt gjøre med saken... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Quote: On 2001-12-29 16:11, anderzzz skrev:(En lang historie i kort version)Jeg bygde en datamaskin selv , og det gikk ikke så bra.... begynte å lukte svidd. Det viste seg at minnebrikkene , ddr, hadde svidd seg , brennmerkene satt i minnebrikkene og i hovedkortet som om jeg skulle satt dem inn feil vei. Jeg VET at jeg har satt inn brikkene riktig vei(99% sikker), var tilogmed en kamerat som så på og han støtter meg..Jeg satt dem ikke inn feil vei. Likevel brandt de seg ...Det var et MSI K7T266 , noen som har opplevd noe lignende. ???Kjøpte komponentene hos Datorbutiken , og de har viste seg svært lite samarbeidsvillige, og har gitt svært dårlig service....Hva kan jeg eventuelt gjøre med saken... Høres ut som det er din feil at det skjedde, da har du ingen rett til å kreve pengene tilbake pga din talentløshet. Du burde sette deg bedre inn i tingene evt. få hjelp av andre før du rotet med slikt selv. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 *ikke dumme seg ut* [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2001-12-29 16:24 ] Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 En kamerat av meg hadde akkurat samme problem, han handlet av PSdata og akkurat de samme komponentene. Han trodde han hadde ødelagt noe, men det viste seg at det var feil på HK'et, så han fikk nytt :smile: simen Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Quote: On 2001-12-29 16:11, anderzzz skrev:(En lang historie i kort version)Jeg bygde en datamaskin selv , og det gikk ikke så bra.... begynte å lukte svidd. Det viste seg at minnebrikkene , ddr, hadde svidd seg , brennmerkene satt i minnebrikkene og i hovedkortet som om jeg skulle satt dem inn feil vei. Jeg VET at jeg har satt inn brikkene riktig vei(99% sikker), var tilogmed en kamerat som så på og han støtter meg..Jeg satt dem ikke inn feil vei. Likevel brandt de seg ...Det var et MSI K7T266 , noen som har opplevd noe lignende. ???Kjøpte komponentene hos Datorbutiken , og de har viste seg svært lite samarbeidsvillige, og har gitt svært dårlig service....Hva kan jeg eventuelt gjøre med saken... Om du upplever att vi skulle givit dig eller någon annan dålig service vid något tillfälle hoppas jag du vill klargöra på vilket sätt då detta självklart ej är förenligt med företagets policy. Är det månne vårt sätt att märka CPUer som spökar igen? Lösning: Begär ett returnummer på vår hemsida, och skicka sedan både minne och hovedkort till oss för test. Är det fel på varorna och detta fel ej orsakats av dig själv så ersätter vi givetvis varorna helt utan kostnader för dig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+41234563 Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei ! Jeg prøvde det ja , uten at det hjalp så veldi mye. Sendte en mail fra webside-skjemaet deres , jeg skrev at hvis dere ønsket det kunne jeg dere ringe meg på mobilen , så kunne jeg forklare nærmere. Jeg ble oppringt , vi ble enige om at jeg skulle sende produktet tilbake til dere, først sa han at jeg måtte gå på web-sida deres å få et returnummer , men etter hvert ombestemte han seg og sa at jeg kunne sende pakka direkte til ham, jeg gjorde så , fikk pakka i retur etter ei uke , ingenting var gjort , uten at det var blitt gjort noenting annet enn å foreta en visuell inspeksjon. Dette var pga at det ikke lå vedlagt noe returnummer...Denne visuelle inspeksjonen bruker altså datorbutikkens konsulent som grunnlag for å si at dette var en skade påført av meg...Dårlig service..Det bør være slik at kunden er uskylig intil det motsatte er bevist...Og jeg følere at datorbutiken ikke har bevist at jeg har gjort skaden feil. kan man på grunnlag av en visuelle inspeksjon si at det ikke er en produksjonsfeil på hovedkortet....I tillegg kan jeg nevne at jeg betalte 350 kr for å sende pakka til dere...Jeg er skuffa . sfougner sitt innlegg burde gi dere et lite signal og at deres avgjørelse i saken er litt for enkel!....Og håper dere kan forbedre servicen..... Dere kan kontakte meg på [email protected] . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå