MrUrge Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har kjøpt meg tv på rommet, og den hadde bare hdmi inngang, kjøpte da DVI-HDMI kabel, fra pc til tven. Men etter jeg har kobla til kablene, hva må jeg gjøre for å få bilde over på tven? Kan jeg ha bilde på tven og pc skjermen samtidig? Jeg har denne tven og dette skjermkortet, hvis det skulle hjelpe.. Lenke til kommentar
Mycosis Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det skal gå ann, men har lest mye rundt på google som her f.eks "Andre link fra toppen", bare å søke på "DVI HDMI". Men finner ingen som anbefaler det... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Koble opp, og høyreklik på skrivebordet. Egenskaper instillinger Trykk på den grå skjermen i den boksen trykk på utvid skrivebordet til denne skjermen, eller hva det er, er en av de to små boksene nederst over indentifiser. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Fikk til noe, men da fikk jeg bare bakgrunnsbilde på pc skjermen og ikonene og startlinja på tven.. rart.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, du får leke litt med instillingene, så får du det nok til. Slik det er nå kan du "dra" ting til høyre eller venstre i skjermen, og det dukker opp på den andre. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fikk til noe, men da fikk jeg bare bakgrunnsbilde på pc skjermen og ikonene og startlinja på tven.. rart.. 8936479[/snapback] Du må velge hvilken skjerm som skal være primary og secondary. Primary er den med startlinje og ikoner på, secondary er den med bare bakgrunnsbilde. Regner med du vil ha PC skjermen som primary og TVen som secondary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå