Dhack Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) DVDen min vil ikke virke som en DVD brenner etter at jeg oppgraderte PCen min... Når jeg ikke har en plate i så står den som en DVD-RW, men når jeg setter i en DVD så blir den en CD-spiller..... Jeg bruker windows til å brenne (har dette noe å si)?? Eidt: Har en NEC DVD-brenner AD-5170 Endret 24. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Dette er hva som skjer Uten noen plater i: Med DVD-R plate i Feilmelidngen som kommer opp når jeg prøver å brenne med windows Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 HAHA! Fant ut at Windows ikke kan brenne DVDer hvorfor sa ingen det til meg? haha Jaja kan vel si at problemet er løst da! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du har et rart Windows, for jeg har brent ut ca 50 DVD plater og noen DVD filmer.. XP Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Virka med en gang når jeg prøvde burn4free.... jaja litt synd egentlig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå