Gå til innhold

kjøp av strekkodeleser

Anbefalte innlegg

Hallo

Har lyst til å få meg en strekkode leser (bluetooth eller kabel) som jeg kan kople til min bærbare datamaskin (ja, jeg har bluetooth på dataen...). Den primære grunnen for at jeg vil ha dette, er for å samkjøre den med programmet ant movie catalog (et program der jeg legger inn alle dvd-filmene mine i et bibliotek), og deretter kunne scanne de dvd-ene som jeg for eksempel låner bort osv.

Noen tips til hva jeg bør kjøpe? prislapp: helst under 1000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg to stk microvision flic cordless for windows mobile fra expansys. Denne koster 1689 og for windows mobile betyr at du får med windows mobile programvare til den. Den kan brukes både via bluetooth, eller seriell kabel som følger med. Man kan også kjøpe usb kabel til den.

Den finnes i flere andre versjoner også:

Microvision Flic Cordless Bar Code Scanner (dette er standard produktet) 1424,-

Microvision Flic Scanner iMagic Inventory (Her følger det med programvare for inventory, fakturering, mm.) 2049,-

Microvision Flic Scanner Media Organizer (Her følger det med programvare for å lage register av bøker, filmer mm) 1128,-

Microvision Flic Bar Code Scanner (standard, kun seriell tilkobling) 735,-

Så om du klarer deg uten bluetooth, kan du gå for den som koster 735 og få noe svært billig og bra. Evt. kan du kjøpe usbkabelen i tillegg (koster rundt 200 kr) dersom du ikke kan bruke seriell.

Trenger du bluetooth må du da ut med 1425.

(Husk også at det kommer frakt + moms i tillegg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...