gather Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Btw; Jeg tror nok jeg har den lengste reisen, skal reise ifra Kirkenes, heeelt i Nord-Øst norge Nuhwel...!! ikke hvis jeg kommer da har jeg lengre tur en deg (bare litt da) men fordi jeg må til kirkenes for og komme meg nedover Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er litt stemmningen å sitte mange timer i bil og hype opp stemmninga også da Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror ikke det blir noe vanskelig og skaffe billett, i 2001 kjøpte ikke kameraten min billet den dagen de kom ut, han kjøpte den dagen etter og det var fortsatt mange igjen. I år håper jeg at det bli lettere og få kjøpt billetter en i fjor, da du måtte kjøpe de på webben, og 10000 mennesker skulle inn på en server samtidig noe som førte til at det tok flere timer før man fikk kjøpt. Lenke til kommentar
gather Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ok.... nu sku æ ha skrevet et reply til den her men av en eller anna grunn så havna den som eget emne... tråden heter i allefall stemning?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 daho, blir PTN i år også så du må bestille på webben ja. Ifølge PTN så var det betalingssytemet og ikke PTN selv som hadde problemet. Hvorvidt det er sant eller ikke er en annen sak. Uansett, det å vente 1 dag med å bestille er nok ikke smart. Billettene har gått fortere og fortere med årene. Kl 12.00 dagen etter billettslippp er alle billettene nesten garantert vekke. Selv kommer jeg til å sitte forann PCen helt til billettene er i boks selv om det fører til at jeg må skulke skolen. Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Anders Leipsland bilettene blir lagt ut på kvelden, så du slipper nok å skulke skolen får å få dem, de forandret det i fjor, fordi det var så mange som skulket Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 gather, hvor bor du da? Alder? Kanskje jeg vet hvem du er :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Anders Leipslandbilettene blir lagt ut på kvelden, så du slipper nok å skulke skolen får å få dem, de forandret det i fjor, fordi det var så mange som skulket Forklarte meg litt dårlig. Tenkte på at serveren kan jo gå ned og da blir jeg sittende oppe hele natta og neste dag om nødvendig. Derfor kan det bli aktuelt med litt skulk Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Anders Leipslandbilettene blir lagt ut på kvelden, så du slipper nok å skulke skolen får å få dem, de forandret det i fjor, fordi det var så mange som skulket Forklarte meg litt dårlig. Tenkte på at serveren kan jo gå ned og da blir jeg sittende oppe hele natta og neste dag om nødvendig. Derfor kan det bli aktuelt med litt skulk joda, men det blir nok ikke hele natten, men jeg regner med serveren klikker i år igjen, det blir for stor belastning på den, de burde kjøpe en ny server... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er litt stemmningen å sitte mange timer i bil og hype opp stemmninga også da Absolutt... Å sitte i bilen å følge med på kilometer-telleren mens man kommer nermere og nermere er like mye av stemningen som resten av TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå