Gå til innhold

TG03

Ultra_Fisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det blir noe vanskelig og skaffe billett, i 2001 kjøpte ikke kameraten min billet den dagen de kom ut, han kjøpte den dagen etter og det var fortsatt mange igjen. I år håper jeg at det bli lettere og få kjøpt billetter en i fjor, da du måtte kjøpe de på webben, og 10000 mennesker skulle inn på en server samtidig noe som førte til at det tok flere timer før man fikk kjøpt.

Lenke til kommentar

daho, blir PTN i år også så du må bestille på webben ja. Ifølge PTN så var det betalingssytemet og ikke PTN selv som hadde problemet. Hvorvidt det er sant eller ikke er en annen sak.

Uansett, det å vente 1 dag med å bestille er nok ikke smart. Billettene har gått fortere og fortere med årene. Kl 12.00 dagen etter billettslippp er alle billettene nesten garantert vekke. Selv kommer jeg til å sitte forann PCen helt til billettene er i boks selv om det fører til at jeg må skulke skolen.

Lenke til kommentar
Anders Leipsland

bilettene blir lagt ut på kvelden, så du slipper nok å skulke skolen får å få dem, de forandret det i fjor, fordi det var så mange som skulket

Forklarte meg litt dårlig. Tenkte på at serveren kan jo gå ned og da blir jeg sittende oppe hele natta og neste dag om nødvendig. Derfor kan det bli aktuelt med litt skulk ;)

Lenke til kommentar
Anders Leipsland

bilettene blir lagt ut på kvelden, så du slipper nok å skulke skolen får å få dem, de forandret det i fjor, fordi det var så mange som skulket

Forklarte meg litt dårlig. Tenkte på at serveren kan jo gå ned og da blir jeg sittende oppe hele natta og neste dag om nødvendig. Derfor kan det bli aktuelt med litt skulk ;)

joda, men det blir nok ikke hele natten, men jeg regner med serveren klikker i år igjen, det blir for stor belastning på den, de burde kjøpe en ny server...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...