Dr.X Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Arne saken var ganske morro, Rosa Helikopter saken har jeg mindre sansen for. Rosa Helikopter er en sang du setter på for å plage andre, ikke fordi du faktisk liker sangen. Ang. alternativer til Vikingskipet. TG har sjekka opp muligheten for å legge partyet til Norges Varemesse og det faktum at TG ønsker å være verdens største party er et godt argument for at partyet blir flytta. Videre er det jo slik at TG ikke alltid har vært i Vikingskipet så det er jo ikke noe som sier at det *skal* være der. Selv håper jeg at det forblir på Hamar. Jeg frykter at en flytting til Oslo el. omegn vil føre til at partyet får for stor andel drittunger fra Oslo. Når de må dra "helt til Hamar" så må de være litt voksne. Er det 10 minutt i pappas bil med mulighet for å komme hjem når du ønsker så senkes terskelen for å melde seg på og andel 12 åringer på partyet øker(= dårligere party). En ulempe med Norges Varemesse (som nok er eneste reelle alternativ til Vikingskipet) er at partyet vil bli holdt i flere haller. Må si at jeg mye mer ønsker 1 hall med 4500 folk enn 3 haller med 3000 folk i : Aldri vært så enig! stemningen forsvinner jo totalt hvis man har flere haller!! Vikingskipet er ekstremt tøft og (som jeg syns) mer enn stort nok. Hvis dem absolutt MÅ være det størte LAN party'et så vet ikke jeg.... BTW: kommer 12åringer inn alene? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tror du ikke det hadde vært fett med 3*3000 mennesker, er jo endel........ Men, hvordan backbone skal man kjøre mellom hallene, må jo ha endel "brukbart" nettverksutstyr Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Arne saken var ganske morro, Rosa Helikopter saken har jeg mindre sansen for. Rosa Helikopter er en sang du setter på for å plage andre, ikke fordi du faktisk liker sangen. Ang. alternativer til Vikingskipet. TG har sjekka opp muligheten for å legge partyet til Norges Varemesse og det faktum at TG ønsker å være verdens største party er et godt argument for at partyet blir flytta. Videre er det jo slik at TG ikke alltid har vært i Vikingskipet så det er jo ikke noe som sier at det *skal* være der. Selv håper jeg at det forblir på Hamar. Jeg frykter at en flytting til Oslo el. omegn vil føre til at partyet får for stor andel drittunger fra Oslo. Når de må dra "helt til Hamar" så må de være litt voksne. Er det 10 minutt i pappas bil med mulighet for å komme hjem når du ønsker så senkes terskelen for å melde seg på og andel 12 åringer på partyet øker(= dårligere party). En ulempe med Norges Varemesse (som nok er eneste reelle alternativ til Vikingskipet) er at partyet vil bli holdt i flere haller. Må si at jeg mye mer ønsker 1 hall med 4500 folk enn 3 haller med 3000 folk i : Helt enig med deg der! Men den fine fordelen med varemessen er jo nettlinja. Men det skal vel ikke være vanskelig å kunkurrere med den som var der i fjor Men ellers så håper jeg TG blir i vikingskipet, siden det "er" TG for meg Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Helt enig. Så på noen filmer fra i fjor nå. åååå fikk lyst på å dra med en gang Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Tror du ikke det hadde vært fett med 3*3000 mennesker, er jo endel........ Men, hvordan backbone skal man kjøre mellom hallene, må jo ha endel "brukbart" nettverksutstyr Nortel sine 10gbps moduler :=) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Gleder meg som helvette til TG! HAr alltid villet dra dit, og skal dit i år! Men det at det er i tre varehuser, blir liksom ikke det samme... Det at det blir i Oslo, trekker til seg mer folk såklart, men trenger vi egentlig så mye fler? Den stor brøkdelen vil jo såklart bli drittunger med pappas datamaskin, og vennene deres skal sikkert dit... får faen meg ikke håpe at det blir en trend (Les: Pokemon) blandt ungene! De våger ikke å røre TG`s hellige jord! Et annet spørsmål er, bruker bilettene å bli utsolgt samme dagen de legges ut? Samme minuttet? Hvis det er saken, må jeg sette meg på bredbånd! (Den tynne ISDN`en er ikke nok for meg) Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Noen her som har vært crew på tg før? Jeg tenkte jeg skulle søke. Går nettverksskole og har nettopp tatt en cisco eksamen. Tidligere år har jeg vært på tg som vanlig deltager. Er det mye jobbing og slit å være crew eller får man en del tid til å gjøre hva man vil også? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 tg03 kan komme i oslo, gardermoen, i hangarder, er ikke sikkert enda Nå må jeg nesten spørre.. Hvor i all verden får du informasjonen din fra? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det har jo også vært snakk om å ha TG to stedet og legge fibernettverk mellom disse to stedene, noe som hadde blitt alt for dyrt, slik at man bare kan glemme det... kanskje i Oslo et sted? Må vel finnes et sted som er større enn vikingskipet i Oslo området, vel !? Stor missforståelse. Det har aldri vært aktuellt å "ha TG to steder med fiber imellom". TG har vært delt i to saler tidligere, og det har nok vært tenkt i senere tid. Det har dog vært snakk om to saler rett ved siden av hverandre eller i samme bygg og ikke to forskjellige steder. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Noen her som har vært crew på tg før? Jeg tenkte jeg skulle søke. Går nettverksskole og har nettopp tatt en cisco eksamen. Tidligere år har jeg vært på tg som vanlig deltager. Er det mye jobbing og slit å være crew eller får man en del tid til å gjøre hva man vil også? Da må du kjappe deg. Sjekk www.gathering.org for mer info Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 I norges varemesse er det nok plass til alle i en sal. Der er det også resturanter, og man kan feks ha en hall som man sover i en hall som compo`ene foregår i osv. Dette er jo utrolig flott, da man slipper det problemet med å finne soveplass og man slipper støyproblemet. Man kunne godt ha satt en aldersgrense for å komme til tg. Min 16år feks Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei! Eg har den samme grunnhaldninga som Anders Leipsland har. Sjølv har eg vært på The Gathering siden 1998. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det som plaga meg i fjord var at nettverksutstyret dem hadde i var skikkelig fattig. Det sa til og Crew'et selv. Switchene sugde mer enn alt og nettverket var mye nede, ikke for å utelukke internetten da! nede almost all the time. Enda en ting som jeg ble veldig plaga av var at jeg skulle spille en CS kamp -egentlig- kl 23.00. Serverene var nede/overbelasta så vi måtte veeeeeente dritlenge før vi kanskje fikk spille. Endelig kl halv åtte om morgenen (Kunne ikke sove, fordi jeg måtte passe på når serveren kommer opp) kunne vi spille. Problemet mitt var da: maskina mi nektet å finne maskiner utenfor switchen på vårt bord so derfor måtte jeg "låne" en annen sin maskin. Og som alle vet er å spille CS på en helt uvandt musesensivitet, grafikk,knapper helt umulig. Også var resten av clanen vår i "seng" eller bedre sagt sovepose så de var absolutt ikke våkne nok for å spille CS. Så jeg vekte dem og begynte å spille. [resten kan dere tenke dere selv...] Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 hehe.. Men jeg mener at TG må forbli på Hamar. Det er liksom TG det... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har sykt lyst til å dra på tg, men hvet ikke om jeg får lov...Det er langt i fra skien vettu... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 TG03 kommer : 16th to 20th of April, 2003 Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 .skaarj: bilettene blir nok utsolgt samme dag som de blir lagt ut, har gjort det noen år før, men hvis du sitter på når bilettene blir lagt ut på partyticket, så er du nesten garantert å få bilett 8) gleder meg til TG03 Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ahhh, betryggende å høre Da møtes vi vell på tg vell? :wink: Btw; Jeg tror nok jeg har den lengste reisen, skal reise ifra Kirkenes, heeelt i Nord-Øst norge Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 møtes vel der ja, og de som virkelig VILL ha bilett får det som oftest, stakkars deg .skaarj, har bax 1,5 time til tg jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå