Gå til innhold

TG03

Ultra_Fisk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg gleder meg til TG03 !

Vet noen hvor det er i år? HAr hørt noen rykter om at det kanskje skulle flyttes fra Hammar. Vet at det ikke er bestemt hvor det skal være men tenkte kanskje at dere visste no mere.

Er det no compo "finest-modet-pc" ellerno der?

gl hf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt rask... Ved nærmere øyesyn finner dere ikke svar ennå.:

"Questions regarding partyplace and tickets

There is no point in asking us when the tickets will be available, nor asking where The Gathering 2003 will be held! We cannot stress this point enough;

do not ask us about tickets or partyplace! We receive massive amounts of

mail each day, and since we haven't decided where to arrange TG 2003 yet, there is simply no point in emailing us with questions about place or ticket-prices. All inquiries regarding tickets or partyplace will pass unanswered. "

Kort og greit...

Smøre-seg-med-tolmodighet-og-følge-med

Lenke til kommentar

SnowDOG_ : Du trenger ikke bil. Folk setter opp busser til TG. Er også en mulighet og be om skyss(dette forumet og på forums.gathering.org). Er sikkert noen fra ditt bosted som har en ledig plass i bilen :)

bjaa: Koster litt over 500 kr for selve billetten

Robkvi: Er alltid i påskeferien :)

/me skal selvsagt på TG i år også :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg gleder meg til TG03 !

Vet noen hvor det er i år? HAr hørt noen rykter om at det kanskje skulle flyttes fra Hammar. Vet at det ikke er bestemt hvor det skal være men tenkte kanskje at dere visste no mere.

Er det no compo "finest-modet-pc" ellerno der?

gl hf

Hammar?? Eller mener du hamar der det alltid har vært?

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at det ikke skal være i vikingskipet i år på grunn av plassproblemer? Det var jo over 1000 stk i fjor som ikke fikk biletter.

Var det ikke snakk om det i 2002,2001,2000 og 1999?

De prøvde vel en hangar et år, men ble nekta av et eller anna departement pga det sanitære. Vet ikke om det er sant, men det var hvertfall det folk sa et år.

BTW: Man kan gå lei tg. Ekke gøy med alle cs-lamer'ne som klager på rosa helikopter og arne :D

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at det ikke skal være i vikingskipet i år på grunn av plassproblemer? Det var jo over 1000 stk i fjor som ikke fikk biletter.

De prøvde vel en hangar et år, men ble nekta av et eller anna departement pga det sanitære. Vet ikke om det er sant, men det var hvertfall det folk sa et år.

BTW: Man kan gå lei tg. Ekke gøy med alle cs-lamer'ne som klager på rosa helikopter og arne :D

Arne hysteriet var jo kongefett da! Det har jo også vært snakk om å ha TG to stedet og legge fibernettverk mellom disse to stedene, noe som hadde blitt alt for dyrt, slik at man bare kan glemme det... kanskje i Oslo et sted? Må vel finnes et sted som er større enn vikingskipet i Oslo området, vel !?

Lenke til kommentar

Arne hysteriet var jo kongefett da! Det har jo også vært snakk om å ha TG to stedet og legge fibernettverk mellom disse to stedene, noe som hadde blitt alt for dyrt, slik at man bare kan glemme det... kanskje i Oslo et sted? Må vel finnes et sted som er større enn vikingskipet i Oslo området, vel !?

Det var ikke uten grunn at jeg reiste hjem natt til søndag uten stemme. Fiber kan jeg aldri tenke meg at de legger til et anna sted, hastigheten mellom backbone'a er allerede dårlig nok.

Lenke til kommentar

Arne saken var ganske morro, Rosa Helikopter saken har jeg mindre sansen for. Rosa Helikopter er en sang du setter på for å plage andre, ikke fordi du faktisk liker sangen.

Ang. alternativer til Vikingskipet. TG har sjekka opp muligheten for å legge partyet til Norges Varemesse og det faktum at TG ønsker å være verdens største party er et godt argument for at partyet blir flytta. Videre er det jo slik at TG ikke alltid har vært i Vikingskipet så det er jo ikke noe som sier at det *skal* være der. Selv håper jeg at det forblir på Hamar. Jeg frykter at en flytting til Oslo el. omegn vil føre til at partyet får for stor andel drittunger fra Oslo. Når de må dra "helt til Hamar" så må de være litt voksne. Er det 10 minutt i pappas bil med mulighet for å komme hjem når du ønsker så senkes terskelen for å melde seg på og andel 12 åringer på partyet øker(= dårligere party).

En ulempe med Norges Varemesse (som nok er eneste reelle alternativ til Vikingskipet) er at partyet vil bli holdt i flere haller. Må si at jeg mye mer ønsker 1 hall med 4500 folk enn 3 haller med 3000 folk i :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...