Romy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, Hvis jeg blar ned på en side og klikker på link, også klikker Tilbake-knappen i Firefox vil den ikke bla ned igjen, men den starter fra toppen. Hvordan fikser jeg dette? Fx v. 2.0.0.4 OS: XP Pro Laptop ha en fin dag Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 du må fikse inne på firefox sine instillinger.. som jeg såklart ikek husker hvordan.. Din firefox er stilt inn på å være rask og oppegåede, alstå ikke lagre sider su netopp var på, så istedet for å gå tilbake til der du var, starter den øverst... Enkelt sagt: den cacher ikke det du gjør jo, nå fant jeg ut hvordan... skriv dette i adresselinjen i firefox: about:config og så på "filter" linja, skriver du browser.sessionhistory så velger du browser.sessionhistory.max_total_viewers videre dobbelklikker du på fila med value "0" sett denne valuen til -1 sånn, da er problemet fikset. skjønte ikek du min walkthrough? se videoen, http://www.cnettv.com/9710-1_53-26667.html bare at du gjør det omvendte , sette til -1 ikke 0 Lenke til kommentar
Romy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, den er allerede på -1. Jeg ser at jeg har dette problemet bare på noen nettsider og ikke alle. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hei, den er allerede på -1. Jeg ser at jeg har dette problemet bare på noen nettsider og ikke alle. 8934231[/snapback] Okay, Da tror jeg de sidene er flash baserte og ikke html , php... iingen ting vi kan gjøre med det desverre, men et triks jeg alltid bruker er å trykke med hjulet på lenken, da åpnes lenken i ny fane uten at den andre blir borte. Endret 24. juni 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan være som Thomasy sier, den er flash basert. Er no dritt at scrollinga ikke virker i flash.. Noen som hvet om det finnes en plugin til det? Sempron Lenke til kommentar
Romy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Blir like irriterende å lukke faner hehe... Kanskje ikke så mye v.h.a snarvei CTRl+W. Nei det var ikke Flash baserte sider. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå