SmileHappy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) før helgen spurte jeg om et crosshair kort til am2 og fikk vite at inel 775 var bedre, så nå tenker jeg på Sokkel 775, men klarer ikke og bestemme meg p35 chipset eller 650I chipset. Hva er best for meg som gamer?, (jeg har ikke tenkt og overklokke) jeg har skjønt at billig HK, kan vere bedre en et dyrt et viss du ikke skal Oveklokke, blir jo mye penger og spare men vill ha kjøling og noe extra med i pakken. Nvidia 650I Asus P5N32-sli Plus ? eller Intel P35 Asus PK5 Deluxe?? ja jeg er klar over at på p5n32-sli Plus må du stille in ram hastigheten selv, men det er så langt min beste kandidat kan jo spare lit penger og jeg liker nvidia chipset og har hatt Nvida før, er altid skummelt med noe nytt. med mindre det er stor forskjell på Intel P35 og Nvidia 650I. eller om det er noen fordeler jeg kan dra til meg ved og velge intel p35 Så langt tenker jeg på dette opsettet: Asus P5N32-E SLI PLUS, nForce-650i SLI Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Har allerede 8800gtx og alt annet Endret 24. juni 2007 av SmileHappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå