Gå til innhold

Hvordan se en DVDShrink fil uten å brenne?

Footy

Anbefalte innlegg

Har brukt DVDShrink til å ta kopi en DVD her. Fant ut midt i at jeg var tom på DVD'er. "Gjør ikke noe" tenkte jeg, bruker bare Daemon Tools til å simulere DVD'en og sendte orginalen med bror som dro på hyttetur til sandefjord.. For nå ligger DVD'en lagret på disken i VIDEO_TS mappe med en hel haug med filer... Jeg kan starte filmen via noen av filene, men da får jeg ikke menyer om subtitles og sånt..

Går ikke det? for jeg får det ikke til.. Om det ikke går, hva annet kan jeg bruke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan avspillingsprogram bruker du da? Om du har Power DVD kan du se filmen på din PC ved å velge "Åpne DVD-fil på harddisk" Da spilles den av som om du hadde en DVD-plate i spilleren. Hvordan det gjøres med f.eks MediaPlayer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hvordan avspillingsprogram bruker du da? Om du har Power DVD kan du se filmen på din PC ved å velge "Åpne DVD-fil på harddisk" Da spilles den av som om du hadde en DVD-plate i spilleren. Hvordan det gjøres med f.eks MediaPlayer vet jeg ikke.

8932165[/snapback]

o0! kan jeg... *skal prøve*

Lenke til kommentar
Har brukt DVDShrink til å ta kopi en DVD her. Fant ut midt i at jeg var tom på DVD'er. "Gjør ikke noe" tenkte jeg, bruker bare Daemon Tools til å simulere DVD'en og sendte orginalen med bror som dro på hyttetur til sandefjord.. For nå ligger DVD'en lagret på disken i VIDEO_TS mappe med en hel haug med filer... Jeg kan starte filmen via noen av filene, men da får jeg ikke menyer om subtitles og sånt..

Går ikke det? for jeg får det ikke til.. Om det ikke går, hva annet kan jeg bruke

8932105[/snapback]

Det du gjør er å lage iso filer når du bruker DVDshrink. Da er det bare å mounte i Daemon Tools eller 120% alcohol så vil det fungere akkuratt som om det var en dvd film du puttet i leseren.

Lenke til kommentar

8932105[/snapback]

Bruker du media player classic (kommer med Community Codec Pack til eksempel) er det et alternativ under options|Playback|DVD/OGM for å sette Video_TS katalogen der DVD'en ligger. Etter dette er satt bruker du mpc som om du hadde en dvd liggende i en dvdspiller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...