castorxx Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har tenkt til å ta 2MX/Y som privatist til høsten ved siden av et studie på høyskole, for å komme inn på det jeg vil til neste år igjen. Men er det noen som vet om det å lese seg opp på egenhånd for så å ta eksamen helt sikkert betyr at man har fullført faget? Altså at det er gyldig til å kvalifisere til opptakskravet ved skoler? Eller krever det å få "2MX" på vitnemålet et antall undervisningstimer? Dette gjelder vel for å få generell studiekompetanse, men 2MX/Y er jo et studieretningsfag.. Lenke til kommentar
zica Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har tenkt til å ta 2MX/Y som privatist til høsten ved siden av et studie på høyskole, for å komme inn på det jeg vil til neste år igjen. Men er det noen som vet om det å lese seg opp på egenhånd for så å ta eksamen helt sikkert betyr at man har fullført faget? Altså at det er gyldig til å kvalifisere til opptakskravet ved skoler? Eller krever det å få "2MX" på vitnemålet et antall undervisningstimer? Dette gjelder vel for å få generell studiekompetanse, men 2MX/Y er jo et studieretningsfag.. 8932100[/snapback] Du trenger bare å ta eksamen for å få faget godkjent. Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Virkelig? så bra, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå