Gå til innhold

2MX/Y som privatist?

castorxx

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å ta 2MX/Y som privatist til høsten ved siden av et studie på høyskole, for å komme inn på det jeg vil til neste år igjen. Men er det noen som vet om det å lese seg opp på egenhånd for så å ta eksamen helt sikkert betyr at man har fullført faget? Altså at det er gyldig til å kvalifisere til opptakskravet ved skoler? Eller krever det å få "2MX" på vitnemålet et antall undervisningstimer? Dette gjelder vel for å få generell studiekompetanse, men 2MX/Y er jo et studieretningsfag..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt til å ta 2MX/Y som privatist til høsten ved siden av et studie på høyskole, for å komme inn på det jeg vil til neste år igjen. Men er det noen som vet om det å lese seg opp på egenhånd for så å ta eksamen helt sikkert betyr at man har fullført faget? Altså at det er gyldig til å kvalifisere til opptakskravet ved skoler? Eller krever det å få "2MX" på vitnemålet et antall undervisningstimer? Dette gjelder vel for å få generell studiekompetanse, men 2MX/Y er jo et studieretningsfag..

8932100[/snapback]

Du trenger bare å ta eksamen for å få faget godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...