Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dette spillet skal KJØPES! i Gamereactor bladet står det at release er 28 september, men jeg fant det ikke på EBGames, lefdal og elkjøp Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lett litt rundt på nettsider og det sies alt fra 15.oktober (Deal) til 16.november (Komplett). Skal i alle fall være ute i god tid før jul. Lenke til kommentar
psino Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 SingStar NextGen (som jeg tror tittelen blir) er noe jeg ikke får meg selv til å glede meg til før jeg har leveringsbekreftelse i epostkassen min. Den har blitt utsatt såpass mye nå at det bare er å ta det helt med ro til alt er bekreftet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 SingStar NextGen (som jeg tror tittelen blir) er noe jeg ikke får meg selv til å glede meg til før jeg har leveringsbekreftelse i epostkassen min. Den har blitt utsatt såpass mye nå at det bare er å ta det helt med ro til alt er bekreftet. 9617691[/snapback] Hehe, hadde de brukt det navnet tror jeg at jeg hadde stått over i ren protest. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hos www.tothegame.com har status endret seg fra "upcoming" til "released" - det må jo være et bra tegn. http://www.tothegame.com/game.asp?id=5484 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå