Imsdalo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Release Date Tothegame.com som har den de pleier være presise.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Release Date Tothegame.com som har den de pleier være presise.. 9158626[/snapback] Close but no cigar Singstar release date and first tracks revealed! Sony added that more tracks are going to be announced, as approximately 30 songs are expected to ship with the game with a further 300 available from the online service called SingStore. Niiice Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Singstar kommer først i europa da så den datoen er nok feil, fordi den datoen som er i denne linken er for nor amerika edit. Den Release Daten som Imsdalo poster tror jeg er mere riktig Endret 5. august 2007 av Saiyaman Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har det blitt sagt altså? At det skal komme først i Europa? Hvor/når ble postet? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det gjelder alle Singstar-spill ettersom de lages her og ikke er spesielt populære i USA. Opprinnelig var det juli i Europa og høsten for USA, men europeisk dato er altså utsatt til slutten av august. EDIT: Singstar 90's kommer ut på onsdag. Endret 6. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser det har vært stilt spørsmål om mikrofoner tidligere i denne tråden. De stedene jeg har sett hvor man kan forhåndsbestille Singstar for PS3 står det at det er mikrofoner med ledning, men jeg mener å ha lest et sted at PS3 versjonen skulle komme med trådløse mikrofoner. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det kommer med ledning, så det du må ha lest er veeeldig feil. Det skal komme trådløse mic etterhvert, men foreløbig så er det med ledning Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Alt jeg vet er at det kommer bluetooth-mic-er etterhvert. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Alt jeg vet er at det kommer bluetooth-mic-er etterhvert. 9224544[/snapback] Etterhvert? Det er jo ingen som gidder å kjøpe nye Mic når de har 2.. Jeg venter med Singstar til de har fått Tråløs mic.. Gidder ikke ha mye tråå rundt på rommet! Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hører den! denne generasjonen med spillutstyr skal holdes kabelfri! Utrolig teit at de ikke kommer med trådløse med en gang! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har alltid trodd de kommer med en gang, men de har jo ikke sagt noe annet enn at det kommer, så jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=195028 Singstar: "Skulle opprinnelig ha kommet i sommer, men har blitt flyttet til nærmere jul. Utgivelse: Ikke kjent" Har utgivelsen blitt utsatt igjen - noen som vet noe? Tothegame.com rapporterer fortsatt om 24. August... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ser Play.com har flyttet datoen til 28.september. Det er forskjell på engelsk og norsk versjon, så mulig de kommer ut på forskjellig tid. På den norske versjonen er halvparten av artistene norske. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det skal komme 24. August XD Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det skal komme 24. August XD 9292373[/snapback] hmmmm Mener du: "Den skal komme" som i at dersom ikke, så blir du så sint så sint.... Eller har du det fra en kilde? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Er redd for at spillet ikke kommer ut før sen høsten desverre Heldigvis bare noe JEG tror 8950228[/snapback] Måtte nesten bare quote meg selv Det kommer iallfall ikke 22-24. August, blir vel ikke direkte overrasket om det blir forsinket helt til våren 2008 heller Endret 16. august 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I følge tothegame, kommer Singstar i overimorgen. Har ikke hørt noe blandt folket men... Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Oktober ifølge den semi-offisielle bloggen til Sony. Sony viser fram spillet i Leipzig i morgen, så vi får vite mer da. Endret 22. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Går rykter om at Singstar allerede er tilgjengelig i Sverige - noen som vet noe mere? http://www.ps3fanboy.com/2007/09/30/worldw...of-october-1st/ -M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå