albions Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Denne karen har har sitt eget syn på spillet :!: Film klipp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Elendige greier, høres ut som han prøver å være kjempetøff soprano-gangster og si FUCK mest mulig, mens han leser fra et manuskript. Noe ala Strutter på MTV bare 100 ganger dårligere. Men klart, for fjortiser som syns å høre ordet fuck repetert 40 ganger på 2 minutter er det tøffeste og morsomste som fins, er det sikkert kjeeempekewwwlt. Endret 24. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
albions Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Elendige greier, høres ut som han prøver å være kjempetøff soprano-gangster og si FUCK mest mulig, mens han leser fra et manuskript. Noe ala Strutter på MTV bare 100 ganger dårligere. Men klart, for fjortiser som syns å høre ordet fuck repetert 40 ganger på 2 minutter er det tøffeste og morsomste som fins, er det sikkert kjeeempekewwwlt. 8931985[/snapback] Han etter ligner angry video game nerd. Har du aldrig hørt om han ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jo, har sett mange episoder med Angry Nintendo Nerd, og det var en dårlig etterligning syns jeg. Liksom-tøff. ANN høres virkelig ut som han hater spillene han spiller, han her hørtes bare tam og teit ut med all FUCKFUCKFUCKinga si. Endret 24. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Han snakket jo bare bullshit da, men det som faktisk var litt sant var fargene i spillet. Litt lite farger, men det ødelegger jo ikke grafikken på noen som helst måte Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dårlig. Bare generelt dårlig. Ikke morsom som en AVGN-parodi heller. De tingene han klager på er ikke morsomme. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 lol. lurer på om han var ps3 fan Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 PLEASE NOTE: This is a satirical video, we are not calling Gears of War a bad game Iinfact we very much like it), we are not PS3/Sony fanboys, nor are we making fun of James Rolfe (whom is a very good friend and colleague of mine). If you are too stupid to ignore this, then you are an idiot and you have my pitty. The Classic g1 submittion Tribute to the angry video game nerd. James Rolfe himself originally suggested we put this video up, he really liked it, saying it was a very funny parody and it was extremly close to his style. Good ol' James ^_^ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Faktisk, så er han inne på noe... :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Han snakket jo bare bullshit da, men det som faktisk var litt sant var fargene i spillet. Litt lite farger, men det ødelegger jo ikke grafikken på noen som helst måte 8932018[/snapback] Sannt det du sier der, synd der bringer frem ein viss "gritty" og håpløs følelse i spillet. Men sett det på Vibrant så kommer det seg ein del faktisk, foretrekker disse fargeinstillingene. Men til han fyren, poengene kom frem vel så det. Duck & Cover ftw Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg driter i om det er en parodi, det var dårlig fremført no matter what. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 litt dåelig parodi av angry videogame nerd, ha er jo ganske morsom Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Syntes ikke dette var særlig bra, men er ikke fan av angry videogame nerd heller. Synes rett og slett banningen blir for dumt. For meg blir det litt "jeg klarer ikke å være morsom så jeg kompenserer for det med å banne masse". Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) jeg er faktisk ganske så enig med han edit: selve spille er egentlig ganske så arcade, og storyen er en smule kopi av halo Endret 24. juni 2007 av Alper Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er helt enig med gameplayet. Hide, shoot, :gasp: boooring.... Men liker spill med definert og stilig fargepalett. Brun og grått er stilig det. Storylinenen funker greit, IMO er den minst like 'bra' som Halo sitt script. Er jo bare forutsigbart klisjé oppgulp det også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 mhm veldig arkade du lizzom, beste grafikk og gameplay pr.idag, tror ingen annmeldere har kallet geow arcadish eller spillet er dårligt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg driter i om det er en parodi, det var dårlig fremført no matter what. Signed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå