Gå til innhold

player skins, rissikablet?


Anbefalte innlegg

Hallo, sett en del pvp filmer i det siste og mange av de har player skins, lurer på om det er stor risk å ta hivs man gjør dette selv. Har selv fått 2 advarsler og det gjør vel ikke saken bedre om jeg blir tatt.

 

noen erfaringer med dette?

 

edit: jeg vet at det er ulovlig, ikke kommenter dette? jeg vil bare vite risken med å gjøre noe slikt

Endret av daneriks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke Blizzard banner noen permanent første gangen...har aldri blitt bannet selv, men vet om folk som har brukt powerlevling service, blitt bannet et par dager for så å fortsette med powerlevlingen og ikke blitt oppdaget/bannet igjen...

Har faktisk aldri hørt om noen som har blitt permanent bannet ved første ban tror jeg.

Men selvfølgelig tar man en sjangse om man bytter ut noen modeller...

Lenke til kommentar
Hva er dette player skin greiene?

8935006[/snapback]

Er litt på ustød is akkuratt nå men prinsippet er å rename feks... undead filen med human filen om du vil ha din undead mage til å bli human og omvendt.

edit:det er ulovlig pga at man kan reskinne si... gnomes til ragnaros i pvp for å få overtak ved å se de enklere etc.. eller å skinne en dør til en rotte og gå rett forbi =)

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var vel en guild som gjorde noe slikt i AQ, og kunne hoppe over en boss eller to. Da ble hele guildet bannet. :S

 

(Lenge siden jeg leste det, så ikke sikkert det er rett)

Lenke til kommentar
Var vel en guild som gjorde noe slikt i AQ, og kunne hoppe over en boss eller to. Da ble hele guildet bannet. :S

 

(Lenge siden jeg leste det, så ikke sikkert det er rett)

8937399[/snapback]

Mener å huske noe sånt jeg og. De hadde skinna om en dør tror jeg. Har aldri vært i AQ selv så gir liten mening hos meg, men husker da noe : p

Lenke til kommentar
Hallo, sett en del pvp filmer i det siste og mange av de har player skins, lurer på om det er stor risk å ta hivs man gjør dette selv. Har selv fått 2 advarsler og det gjør vel ikke saken bedre om jeg blir tatt.

 

noen erfaringer med dette?

 

edit: jeg vet at det er ulovlig, ikke kommenter dette? jeg vil bare vite risken med å gjøre noe slikt

8931830[/snapback]

 

Risikoen for å bli bannet av modelchanging er vell liten. Hvis ikke noen andmelder deg så tror jeg ikke det er noe sjans i det heletatt. Så på feks lan osv, ikke bruk det.

Lenke til kommentar
var ikke ei dør, var et gulv så de datt rett ned til c'thun mener jeg iallefall, godt mulig jeg og tar feil

8937540[/snapback]

 

Det var vel guilden "Overrated", de hopped gjennom gulvet med først boss i aq, og rett ned til c´thun. De ble frattat world first på han.

Lenke til kommentar
var ikke ei dør, var et gulv så de datt rett ned til c'thun mener jeg iallefall, godt mulig jeg og tar feil

8937540[/snapback]

 

Det var vel guilden "Overrated", de hopped gjennom gulvet med først boss i aq, og rett ned til c´thun. De ble frattat world first på han.

8938080[/snapback]

 

Og ble banna i huet og ræva. Nihilum tok over tittelen med World first på han.

Lenke til kommentar

Ta og få litt fakta :p

 

Overrated brukte en bug for å komme instantly til c'thun etter de hadde drept Kel'thuzad (US horde first til å drepe han, og eneste guildet som gjorde det på mange mange uker i US av horde)

 

De gjorde det for å slippe å drepe alle bossene og alt trashe og bare ta C'thun looten med engang.

 

(Ikkenoe å gjøre med world first på c'thun, dette var LENGE LENGE LENGE etterpå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...