chippen.dk Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 vi har fundet portoen til norge prisen op til 2 kg er 145 kr i danske vi forlanger forudbetaling til bank vis vi skal send det op over vi vil sende det som en gave det vil sige ingen told og skat på det det er hvad vi lige har fundet ud af så værse god at bestile fra vores hjemmeside Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 hei.. jeg må si dere hadde SVÆRT dyre cpu`er!! :o Lenke til kommentar
kalleK Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 instalerte mitt lcd display fra chippen.dk i går. funker fint. var litt arbeid med loddingen. hen meget fornøyd med mitt blå og hvite display. bruker cryztal control på det Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 instalerte mitt lcd display fra chippen.dk i går.funker fint. var litt arbeid med loddingen. hen meget fornøyd med mitt blå og hvite display. bruker cryztal control på det Så, skal vi gå til innkjøp av en bolk da ? Noen som er med ? Tenkte å bestille på mandag. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvor bor du? Det blå Winstar-displayet der så ganske fint ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 vi har fundet portoen til norge prisen op til 2 kg er 145 kr i danske vi forlanger forudbetaling til bank vis vi skal send det op over vi vil sende det som en gave det vil sige ingen told og skat på det det er hvad vi lige har fundet ud af så værse god at bestile fra vores hjemmeside Er det bare å bestille vanlig fra nettsiden deres og betale forskudd på en bankkonto og pakken blir sendt som gave uten moms og toll ? Dette høres jo bare helt helt toppers ut Bestiller litt nå jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er det noen som har bestilt fra Chippen.dk ? Hvordan betalte dere forskuddet? Jeg får ikke betalt uten den SWIFT koden og de på chippen.dk viste ikke hva det var engang. Noen andre løsninger eller..? Noen som kan hjelpe meg der ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fant ut av det Søkte litt på nettet Swift til NORDEA er: NDEADKKK Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 KalleK: har du noen bilder av displayet dit ? Lurer på hvor du monterte det. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er det noen som har bestilt fra Chippen.dk ? Yeah, da var min bestilling i boks! Finnes en god del unike produkter der, som de ikke selger på microplex,3dfxcool eller netconnection... Tenkte jeg skulle bestille den noe mer heftige grafiske lcd'en Seiko G321D fra eio, men må ha noe å leke med i ventetiden Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei vet dette er et dumt spørsmål, men jeg må spørre uanett.. Jeg får ikke fylt inn hele konto nummeret på nettbanken. (11 er maks) Hvahvordan har dere gjort det? De blå lcd`ne ser sinnsykt råe ut Vennlig hilsen Inge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei vet dette er et dumt spørsmål, men jeg må spørre uanett..Jeg får ikke fylt inn hele konto nummeret på nettbanken. (11 er maks) Hvahvordan har dere gjort det? De blå lcd`ne ser sinnsykt råe ut Vennlig hilsen Inge Du må betale til utenlands bank konto.... Heter vel noe som betaling til utlandet Fyll inn bank konto og SWift koden Sånn fylte jeg den ut Chippen.dk Torvevænget 184 8310 Tranbjerg j Danmark Nordea Bank Danmark A/S Christiansbro Strandgade 3 Postboks 850 0900 København C Tlf. 33 33 33 33 SWIFT-adresse: NDEADKKK Telex: 27543NDEA DK Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Selv har jeg lyst på CrystalFontz LCD displayet som 3DFfx Cool selger. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Selv har jeg lyst på CrystalFontz LCD displayet som 3DFfx Cool selger. Fy faen, det er bare så jævlig rip-off :x Må jo bare være idioter som ikke veit adressa til www.google.com som handler der ! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Selv har jeg lyst på CrystalFontz LCD displayet som 3DFfx Cool selger. Fy skitt, det er bare så sinnsvakt rip-off :x Må jo bare være idioter som ikke veit adressa til www.google.com som handler der ! Ahaha, forumet har egen sensurfunksjon, jaevlig=>sinnsvakt, fa*n =>skitt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Fy skitt, det er bare så sinnsvakt rip-off :x Må jo bare være idioter som ikke veit adressa til www.google.com som handler der ! Øhh... Hvorfor gjøre det vanskelig når du kan gjøre det lett? Og hva fa3n har Google med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Fy skitt, det er bare så sinnsvakt rip-off :x Må jo bare være idioter som ikke veit adressa til www.google.com som handler der ! Øhh... Hvorfor gjøre det vanskelig når du kan gjøre det lett? Og hva fa3n har Google med dette å gjøre? Øøøøøh...... 1: Hva er vanskelig med å forhåndsbetale 299 til danmark ? 2: Hvis du har hatt matte i barneskolen, klarer du å regne deg fram til at Crystalfontzdisplayet på 3dfxcool koster 384% av det chippen.dk sitt koster !! Dvs. du får omtrent 4 display hos chippen.dk til prisen av ett hos 3dfxcool. 3: Når du skal lete etter ting på internett, som f.eks. billige sjapper som selger lcd'er, bruker du google.com for å komme igang. øøøhh..... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Øøøøøh...... 1: Hva er vanskelig med å forhåndsbetale 299 til danmark ? 2: Hvis du har hatt matte i barneskolen, klarer du å regne deg fram til at Crystalfontzdisplayet på 3dfxcool koster 384% av det chippen.dk sitt koster !! Dvs. du får omtrent 4 display hos chippen.dk til prisen av ett hos 3dfxcool. 3: Når du skal lete etter ting på internett, som f.eks. billige sjapper som selger lcd'er, bruker du google.com for å komme igang. øøøhh..... Med lett så mener jeg at CrystalFontz er RTR. Ready To Run. Hvis du må ha det med teskje, så betyr det at den er klar til å plugges i uten noe om og men. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Øøøøøh...... 1: Hva er vanskelig med å forhåndsbetale 299 til danmark ? 2: Hvis du har hatt matte i barneskolen, klarer du å regne deg fram til at Crystalfontzdisplayet på 3dfxcool koster 384% av det chippen.dk sitt koster !! Dvs. du får omtrent 4 display hos chippen.dk til prisen av ett hos 3dfxcool. 3: Når du skal lete etter ting på internett, som f.eks. billige sjapper som selger lcd'er, bruker du google.com for å komme igang. øøøhh..... Med lett så mener jeg at CrystalFontz er RTR. Ready To Run. Hvis du må ha det med teskje, så betyr det at den er klar til å plugges i uten noe om og men. Og derfor mener du at det er verdt 4 ganger mer ?? Utifra guiden som ligger på chippen.dk, tipper jeg det tar i underkant av en time å gjøre ferdig hele modden. Jeg kan godt måle tida jeg selv bruker. Å lodde etter et ferdig skjema er ikke akkurat en vitenskap... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Selv har jeg lyst på CrystalFontz LCD displayet som 3DFfx Cool selger. Synes den fra chippen.dk er fetere jeg da Chippen.dk 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå