Hagforce Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har fått stygg lukt i klimaanlegget. Hadde det for en stund siden også, kjøpte da en sprayboks med noe desiniserings middel beregnet på klimaanlegg i bil. Sprayet denne direkte inn i luftinntaket (fjærnet filter). Dette gjorde at det ble bedre en stund, men kom ganske raskt tilbake. Men har hørt at det er en annen plass dette bør sprøytes inn... Noen som vet hvor det er på denne bilen? Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Lurer litt på det selv, har samme bil og samme problem. I mitt tilfelle gjelder det spesielt når det er varmt i været og før luften blir kald. Håper pollenfilterskifte kan løse det. EDIT: Ved nærmere ettertanke gjelder det samme mammas '00 Avensis. Endret 24. juni 2007 av switch1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Man skal spraye den guffa på begge sider av kondenseren, så hvis du bare har tatt det via pollenfilter veien holder ikke det.. Vanligvis (der jeg bestiller fra) får du med en tegning om hvor og hvordan du skal bruke guffa utifra bilmod etc. Skal som regel dytte en lang slange ned i en av luft-dysene i kupeen uten og vite om du treffer eller ikke. så via pollenfilteret. Klimaanlegget skal så stå på resirk en god stund og du skal ikke sitte i bilen. Det beste er og finne kondenseren og spraye guffa rett på den så du veit at du treffer. På a6 tror jeg du skal dytte en slange 60 cm inn i en av dysene over cd spilleren. husker ikke helt.... Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Takk for svar Mekker'n. Har du en konkret anbefaling av produkt? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Wurth sin er bra, men det kan hende du må ringe litt rundt for og få beskrivelsen om hvor du skal bruke den. Kan også være litt knøvlete og få tak i et wurth produkt som privatperson. Tror faktisk alt skal stå på hjemmesidene dems Det vi vanligvis bruker på jobben husker jeg ikke merket på. Sikkert noe billig vræl, men det virker bra. Skal sjekke litt til i morra og finne et par produkter som bør være duganes. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 wurth har butikk på økern, rett ved coop obs! Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg bor ikke i Oslo dessverre. Er det noen som kan bekrefte hvor det bør sprayes på disse bilene? Sprayboksen jeg kjøpte sist hadde bare et vanlig rør (5cm) så det er vel en lengere slange med på disse? Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tror jeg fant det vi begge leter etter Hagforce. Her er produktet Wurth har, og her er det en oversikt over butikkene deres. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Takker så meget switch1 Ser denne har mye lengere slange enn den jeg kjøpte. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor en skal spraye på A6en... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Oi! jeg skulle sjekke opp jeg ja.... Ser dere er inne på wurth sitt guffelurium, den er bra så bare kjør på.... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jepp, har allerede kjøpt en slik nå..... Men vet enda ikke hvordan man når kondensatoren på audi a6 Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal innom Audiforhandleren for å høre i morra, så satser på å få et svar da. Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fikk huka tak i en mekaniker hos Audi. Han sa at det letteste, for å sørge for å treffe kondenseren, var å fjerne pollenfilteret og ta det den veien. Sette klimaanlegget på full hastighet og på resirk og la det virke en stund. Det var et forslag fra hans side, men han sa og at de brukte en maskin og noe skum på verkstedet, så han var ikke helt 100% sikker på hvordan Wurths rens skulle brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå