LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hei! har bestemt meg for å starte med RYP (Release YOUR Potential) Click Me Så jeg vil gjerne ha litt respons på om dette programmet pluss kostholdet som føler med i en exel fil vil bli bra? Jeg har valgt å fokusere på Ekstrem Muskelvekst Eneste jeg har gjort er å bytte ut Dips med Benkpress, føler kanskje at jeg får mer igjen får det? eller? Og innimellom ta et par isolasjonsøvelser på bi -og triceps. Kostholdet blir 4-5måltider, blir litt vanskelig å få 5-6måltider om dagen, når man legger seg litt seint og står opp litt seint, men sånn er det nå i sommertida. Har også lagt inn et Kardio program for forbrenning og kondisjon på dagene der man ikke trener styrke. Jeg valgte Lørdag som en total fri dag, her skal jeg slappe av og unne meg litt ekstra. Så fint vis noen kommer med kommentarer om programmet. KLIKK HER FOR Å LASTE NED EXEL.FIL Prnt scrn treningsprogram Prnt scrn trening 1 Endret 24. juni 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvorfor tar du 10g kreatin etter trening? På boksen står det 5g morgen, 5g før trening og 5g like etter trening på treningsdager, og på ikke-treningsdager 5g morgen og 5g ettermiddag. Det er positivt at du har en plan, men husk planer begrenser friheten veldig og man kan fort føle seg veldig forpliktet. Har du stålvilje, må du gjerne ha det. Jeg har prøvd det før, men fant ut at det å finne lettere løsninger var bedre. F.eks, du som har en plan med kostholdet må vuirdere proteiner i hvert måltid. Det er veldig tungvint. Personlig ble jeg så lei dette at jeg holdt på å spy, så jeg begynte like greit på kasein produkt, da får jeg proteiner gjennom hele døgnet bare ved å innta to til tre shaker, det som er så bra med det er at da trenger man ikke fokusere på proteinrike måltider, da kan man bare spise hva man kommer over (såklart det skal være sunt og variert) men det trenger ikke være et proteinrikt måltid. I tillegg får man et stabilt proteininntak, jevnt utover hele dagen og kvelden. En lettere og billigere hverdag. Men hovedpoenget er å gjøre dagen lettere. Hvorfor ekstrem muskelvekst? Skal du bli profesjonell bodybuilder "på hobbybasis"? Endret 24. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Valgte 10g kreatin pga jeg leste på iform click me Vet det kan bli veldig vanskelig, men når jeg har en plan føler jeg at jeg kommer til å være målbevist og ikke gi opp. Har vurdert kasein, men blir jo dyrt med kasein og whey protein. eller vil jeg ikke trenge whey vis jeg inntar kasein? Ekstrem muskelvekst pga jeg vil bygge volum fortere, og det vil jeg vel gjøre med ekstrem muskelvekst? har trent ca 1 år. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjøp masse 90+ og en liten burk med PF-kasein. Sistnevnte tar du bare før du køyer, da gjør det ikke noe at den er litt dyr. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Kjøp masse 90+ og en liten burk med PF-kasein. Sistnevnte tar du bare før du køyer, da gjør det ikke noe at den er litt dyr. 8932769[/snapback] Har ikke mulighet til å kjøpe mer nå, kjøpte nye proteiner for 3uker siden. må spare litt penger også så for prøve å spise veldig bra. noen andre med kommentarer på programmet? for. eks vil jeg bygge muskler fortere med ekstrem muskelvekst en grunnprogramet? gjør det noe om jeg bytter fra dips til benkpress? PS: har lagt til prnt scrn bilder av programmet. Endret 24. juni 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjøp masse 90+ og en liten burk med PF-kasein. Sistnevnte tar du bare før du køyer, da gjør det ikke noe at den er litt dyr. 8932769[/snapback] Har ikke mulighet til å kjøpe mer nå, kjøpte nye proteiner for 3uker siden. må spare litt penger også så for prøve å spise veldig bra. noen andre med kommentarer på programmet? for. eks vil jeg bygge muskler fortere med ekstrem muskelvekst en grunnprogramet? gjør det noe om jeg byttet benkpress med dips? PS: har lagt til prnt scrn bilder av programmet. 8932820[/snapback] Er det smaltak for triceps du tenker på med benkpresset, så er det dumt å droppe den, for det er den desidert mest brukte øvelsen og den desidert mest fremgangsrike øvelsen. Dette er statistikk, de fleste bodybuildere mener at denne fungerer best.. Samtidig har du nesten ubegrenset med motstand å legge på der i motsetning til dips. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Skal bruke den til vanlig benkpress, og litt smaltak for triceps innimellom. tror kanskje jeg formulerte meg feil, jeg mener ivertfall å ta bort dips og heller ta benkpress Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Sorry for dobbelpost men har et spørsmål til. hvilken øvelse er best for biceps og triceps? vis man skal velge 1 øvelse? og hva er best? skråbenk med manualer eller vanlig benkpress for bryst? Endret 24. juni 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Av isolasjonsøvelser liker jeg best bicepscurl med ez-stang og franskpress. Jeg vet ikke hva som er best men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå