Reeve Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Vel, jeg satt og leste om en som hadde litt problemer med overklokking, og som de fleste andre, postet han en tråd her Jeg har nå prøvd å overklokke prosessoren min litt. Jeg ser om jeg får en litt bedre ytelse når jeg spiller da. Etter et svar på mitt andre innlegg om Prosessoren min er liten flaskehals i systemet mitt så fikk jeg tilbake melding om at jeg burde kunne klokke den til 2.4Ghz Nå har jeg prøvd å overklokke litt, men får ikke klokket lengre enn til 2.01Ghz FSB er da stilt til 223 og Multiplieren til 9X. Prøvd å stille litt på spenninger til prossesoren, men får det ikke til å fungere. Når jeg går høyere på FSB så kommer det ikke bilde på skjermen, hva kan være problemet? Takk for all hjelp Og så kommer dette: Tror du burde hezhe sinuxen for å få fram all fsb'n du kan. Ellers så er det jo en del spenninger i prossesoeren som må bytes av for å få plass til alle prosessinstilligene. Du burde hze mere imo! Jeg syntes i hvertfall at det var morsomt Lo litt når jeg leste hva han siste skrev. Jeg kjønte i hvertfall ikke en eneste ting. Kanskje noen kan hjelpe meg? Endret 24. juni 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Haha.. Genialt =) Når på døgnet var dette? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 på lørdag, klokken 20:20 1 Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nettopp! Etter 20.00 er det vel godt mye innabords. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror du burde hezhe sinuxen for å få fram all fsb'n du kan. Ellers så er det jo en del spenninger i prossesoeren som må bytes av for å få plass til alle prosessinstilligene. Du burde hze mere imo! Åpenbart troll-forsøk? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Åpenbart troll-forsøk? Nei.. Ser nok ut som det er fylla som skriv.. Sjekk berre skrivefeil osv. Er i alle fall slik eg skriv når eg er på flaska.. =o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå