Kjellcorp Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Som sagt, har ett kjempe problem. Første jeg gjorde var å formater til ny xp, men så var det noen filer som mangla, men jeg hoppa bare over de uten å tenke over det, fordi det har funket perfekt før når jeg har gjort det. etter jeg var ferdig med formateringen, så startet maskinen på nytt, Men jeg kunne ikke legge inne noen ting, ikke hadde jeg drivere til noen ting og heller ikke cd-rom. så jeg skulle prøve å formater på nytt. Men da kom problemet : INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768 (Jeg boota gjennom cd'n når jeg skal formatere) men til slutt fikk jeg oppgradert til vista og det blei litt bedre. men savner xp fordi det er en del feil å sånt med vista, får mye blå skjerm å sånt og de FLESTE driverene mine kan installeres på vista. Noen som har en liten anelse på hva jeg må gjøre? takker for svar Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 jeg håper du prøvde med 2 forskjellige xp cd-er? hehe sørg for at du har sp2 forresten Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ble litt forvirra jeg, hva skal du gjøre da? Fjerne alt og begynne på nytt med xp? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 begynne på nytt ja, men prøv med en annen xp cd lån en? kansje xp cd-en du har er rassa Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 begynne på nytt ja, men prøv med en annen xp cd lån en?kansje xp cd-en du har er rassa 8931812[/snapback] ikke meg, men han kjellcorp ! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 begynne på nytt ja, men prøv med en annen xp cd lån en?kansje xp cd-en du har er rassa 8931812[/snapback] ikke meg, men han kjellcorp ! 8931813[/snapback] ooops ja seint vettu var en c og en r i ditt navn også hehe jaja han skjønner det vel når han står opp i morra Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvd med flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768 så da bare restarter den seg selv. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvdmed flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768 så da bare restarter den seg selv. 8946472[/snapback] Prøv reparer option når du booter med XP cd'en Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) åssen skal jeg gjöre det da=? hehe den pröver å "komme inn" der jeg kan velge om jeg kan reparere eller formater å sånt, men kommer ikke så langt.. eller er det en annen vei jeg kan gå? Endret 27. juni 2007 av Kjellcorp Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hvis det står "pathen" til hvor fila som ødelegger alt ligger, så kan du jo prøve å slette den via DOS? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 er dette et helt nytt oppsett har du noen gang hatt os på det? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) hvis du vil begynne helt på nytt igjen kan du laste ned Ultimate Boot CD fra hvis du vil begynne helt på nytt igjen kan du laste ned ultimate boot cd http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=579 . Funker bra. så er pcen din som ny på noen par min. Men du mister alt du har på den harddisken du formaterer! Endret 27. juni 2007 av Lolliken Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Start -> kjør -> cmd kommando: format C: Det tipper jeg gjør sakene Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 sorry for seint svar. men mista internetten våres i ett åar dager... joda, har prøvdmed flere cd'r eks 3 forskjellig xp cd med sp 1. og 1 annen med sp 2 på... men problemet er jo att når jeg booter den opp gjennom cd'n så vil den ikke formater pga INF filen txtsetup.sif er skadet eller mangler. status 32768 så da bare restarter den seg selv. 8946472[/snapback] Prøv reparer option når du booter med XP cd'en 8951343[/snapback] Feil i bios... bytt maskina !! Syntax error---does not compute--- restart evil mother fucker---- Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Start -> kjør -> cmdkommando: format C: Det tipper jeg gjør sakene 8955741[/snapback] når han er windows ja ^^ Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 hehe.. kan prøve det dere sa.. får ikke gjort det får ikveld. pga jobb å sånt,.. hehe men får je det itte til så kan det hende je kjøper ny å je, men skal iallfall prøve først gir mei ikke så lett... jaja driter i om alt blir borte, har ikke noe spennende der any way. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 har prövd Start -> kjør -> cmd : kommando: format C: Det funker ikke. ddet skjer ingen ting. Når jeg pröver å formatere å den feil rapporten kommer, står det ikke noe om hvor den fila ligger henn heller. står kun det som er nevnt för her. Har ptövd cd'n så vidt det er, skjönte ikke helt den, men skal ikke gi mei så lett da. rulator -> er bare ett gamelt OS på maskina, likte bare ikke vista, så xp FTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå