stian90_2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bli hjemme.. Bedre med dagsfravær en timesfravær Prøve og skaffe MSN adresse til fin dame ? eller la vær pga hun burde heller skaffe seg min Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gi faen. Det ender dritt. Jeg har kjøpt faptop, skal jeg hente den på posten om noen dager? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja... Legge meg seeent inatt? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei, legg deg tidlig og få med deg ting på skola ( har faktisk begynnt og legge le 10-11 om kveldene funker så fantastisk bra og følge med på skolen nå i forhold til når jeg la meg 1-2-3 Hvorfor burde jeg ikke skaffe meg MSN til hu hotte dama, hu e jo så jææævli...ja Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fordi Hylo sa det Karre meg opp til nattforelesning klokken 0815 i morgen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja Gjøre mattelekser til i morrA? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Såklart ------------ Hva skal jeg og damen finne på i morgen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Det er nok lurt Gå på dass, eller drøye og stå opp 5 min tidligere i morra og ta det da? EDIT - Du og damen skal sitte på en benk i en park til dere fryser så jævlig at dere må drikke te. Endret 20. september 2007 av edge Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 jogg en tur sammen så ta en dusj og kos dere i badstua skal jeg gjøre i helga...får kanskje PC-en min i morgen men ikke gaming pc dårlig laptop Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ha det gøy, legg kabal, sov, spis, legg på deg, drikk deg dritings og lås deg inne på kottet og "mist" nøkkelen..... You name it! Hvordan starte et forhold, rett på eller sakte men sikkert? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Start forholdet først, og ta det sakte derifra. Vil jo ikke at hun skal tro at du ikke liker henne, og så går hun til en annen, vil vi vel? edit: Misforsto litt. Snakk mye til henne, vis henne at du er intressert. Er du modig spør du henne kansje om å bli med til byn/kino el.l., eller du kan bygge opp et forhold og så spørre henne. Det spørs om du vet om hun liker deg eller ikke. Liker hun deg så sier jeg bare: KJØR PÅ! Har fri i morgen... Hva burde jeg gjøre? Endret 20. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Drikke deg full Jeg skal på klassetur til Polen lørdag, hva skal jeg gjøre på den 19-timer lange bussturen? Endret 20. september 2007 av Markusll Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ta med deg helvettes masse filmer me laptopen, bøker, blar, bli kjent med nye folk, musikk, busstur er en ekstremt bra tilfelle der du kan gjøre alle ting du ikke har tid til ellers, feks om du vil lære deg og kode feks Dra på LAN i helga eller drikke ? Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Drikke. Dra ut i morgen å drikke, eller dra på resturant med en herlig jente? Om jeg går ut blir det til at jeg får et random meningsløst ligg, mens om jeg drar på resturant med den herlige jenta kommer jeg til å ha det utrolig bra, men senere bli såret. Endret 20. september 2007 av ShadyFisk Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Love hurt's man, love hurt's! men det er kanskje værdt det den fine tiden dere er sammen da ville prøvd, og sett åssen det hadde gått.. legge meg, eller trene ? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 trene Skal jeg legge meg? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er nok lurt ja Skal jeg også? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nah, søvn er for pyser. Hva skal jeg ha i norsk særemne? Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Autofellatio Hva nå? Profeten Esekiel Kapittel 1 vers 3,4og5 Da kom Herrens ord til presten Esekiel, Busis sønn, i kaldeernes land ved elven Kebar, og Herrens hånd kom der over ham. Og jeg så, og se, en stormvind kom fra nord, en stor sky med stadig luende ild; en strålende glans omgav den, og midt i den, midt i ilden, viste det sig noget som så ut som blankt metall. Og midt i den viste det sig noget som lignet fire livsvesener, som så således ut: De hadde et menneskes skikkelse. . . . . . http://www.fastupwards.com/bibelen/index.php?bok=26 Hva var det Esekiel så? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 jaha? dra på idrettsdag eller være hjemme pga vondt i foten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg