Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kommer ann på hva du mener med tidlig --- Hente litt cola? Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hell yes. Nelly Furtado eller Shakira? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis jeg må velge så velger jeg Nelly Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Et spørsmål hadde vert fint... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja Kommer pakken min i morgen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Åssen i alle dager kan man tipse om noe sånt? Jeg er jente. Gi meg et sminketips. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Masse svart rundt øynene og hvitt ellers. AC/DC eller Sex Pistols? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Sex pistols Stoler ikke på eks-straffefanger i skoleuniform Sitte oppe å bra me mestevenninna mi, eller sove?? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 sove med henne cola eller cola? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Link til v.1 --> KLIKK. Leken går ut på at personen over deg spør etter et tips så skal du gi han et tips om det han lurer på. F.eks om jeg spør om hvordan jeg kan klare å våkne om morgenen så kan du si at man skal legge vekkerklokka på andre siden av rommet tongue.gif I forige runde ble det mye "useriøst" så den ble stengt. Prøv å unngå det nå. Da begynner jeg å spørre om: Gi meg et tips på hva jeg kan spise sammen med nudler så det blir mere smak. Noe enkelt. Husk å spør etter et nytt tips! 8931437[/snapback] Føler at det er på tide å quote denne. Hvis dere ikke har noe å spørre om er det fantastisk lite festlig å lese gjennom poster som "skal jeg gå på do eller ikke", eller "cola eller cola". Så til on-topic: Kiimmeen: cola. Hvordan kan jeg oppmuntre folk til å holde seg til topic (til en viss grad i alle fall) uten å virke som en nazi-wannabe-mod? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 La være å poste selvsagt. Skal jeg legge colaen i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 nei.. den er som en god vin.. den har mest smak i romtemperatur, men la den gjærne stå kaldt, og la den oppnå ønsket temperatur i glasset Hvordan finner jeg den sida på last.fm (programmet) hvor den taggen som er nærmest det jeg søker på står størst, osv?? Vær så snill.. hjelp meg med dette Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Just Fucking Google It Skal jeg bestille nytt bankkort imorgen eller lete etter det gamle? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Just Fucking Google It Skal jeg bestille nytt bankkort imorgen eller lete etter det gamle? 9282199[/snapback] Let etter det. Mista mitt i helga, fikk telefon idag om at noen hadde funnet det. Skal jeg opp å hente meg en cola boks eller flaske? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ta en flaske, så tar du en real treningsøkt imorgen tidlig. Har leita over hele huset, finner det ikke. Får jeg de pengene som var på gamle kortet på det nye kortet som blir bestilt? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ta en flaske, så tar du en real treningsøkt imorgen tidlig. Har leita over hele huset, finner det ikke. Får jeg de pengene som var på gamle kortet på det nye kortet som blir bestilt? 9282230[/snapback] Du mister alle pengene. Neei, såklart får du pengene overført Husk å stenge korte da. Skal jeg ha ett kjempedyrt abb, eller få 2 abb som tilsammen blir rimeligere, meen jeg må bytte nummer? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Avslutt det dyre abbet og overfør tlf til nytt Jobbe og være produktiv fram til 1600 for å så slappe av, eller slappe av store deler av dagen fram til 1600? (er student, ikke yrkesaktiv) Endret 15. august 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jobb for all del. Skap gode rutiner, det er viktig gutt. Skal eg legge meg eller ta en røyk (jeg tar den røyken uansett muhaha) Har ikke sovet siden i går. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Legg deg. Drøye lunsj eller lunsje nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg