Gå til innhold

Gi et tips til brukeren over deg leken! v.2


Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link til v.1 --> KLIKK.

 

Leken går ut på at personen over deg spør etter et tips så skal du gi han et tips om det han lurer på.

 

F.eks om jeg spør om hvordan jeg kan klare å våkne om morgenen så kan du si at man skal legge vekkerklokka på andre siden av rommet tongue.gif

 

I forige runde ble det mye "useriøst" så den ble stengt. Prøv å unngå det nå.

 

Da begynner jeg å spørre om:

Gi meg et tips på hva jeg kan spise sammen med nudler så det blir mere smak. Noe enkelt.

 

Husk å spør etter et nytt tips!

8931437[/snapback]

 

Føler at det er på tide å quote denne.

 

Hvis dere ikke har noe å spørre om er det fantastisk lite festlig å lese gjennom poster som "skal jeg gå på do eller ikke", eller "cola eller cola".

 

Så til on-topic:

 

Kiimmeen: cola.

 

Hvordan kan jeg oppmuntre folk til å holde seg til topic (til en viss grad i alle fall) uten å virke som en nazi-wannabe-mod?

Lenke til kommentar

nei.. den er som en god vin.. den har mest smak i romtemperatur, men la den gjærne stå kaldt, og la den oppnå ønsket temperatur i glasset ;)

 

Hvordan finner jeg den sida på last.fm (programmet) hvor den taggen som er nærmest det jeg søker på står størst, osv?? Vær så snill.. hjelp meg med dette :)

Lenke til kommentar
Ta en flaske, så tar du en real treningsøkt imorgen tidlig.

 

Har leita over hele huset, finner det ikke. Får jeg de pengene som var på gamle kortet på det nye kortet som blir bestilt?

9282230[/snapback]

Du mister alle pengene. Neei, såklart får du pengene overført :) Husk å stenge korte da.

 

Skal jeg ha ett kjempedyrt abb, eller få 2 abb som tilsammen blir rimeligere, meen jeg må bytte nummer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...