Glufsa Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kjøpe Begynne å jobbe eller fortsette å loke rundt på forumet (er på jobb) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jobb er teit. Forum er gøy. Velg forum! --- Regn, jeg kan ikke kjøpre nudler Hva nå? Spise da? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Jobb er teit. Forum er gøy. Velg forum! --- Regn, jeg kan ikke kjøpre nudler Hva nå? Spise da? 9014699[/snapback] Ha på deg klær og kjøp. Selv skal jeg lage nudler nå Skal jeg koke de nå eller dusje først? Lenke til kommentar
Jenschr Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er du kjapp så dusjer du mens de koker Bør jeg jobbe litt til for å få ferdig saken eller skal jeg kaste bort tid på dette forumet her? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kaste bort tid, ikke tenk på å vær produktiv engang! fotball med venner eller styrke aleine? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fotball med venner. --- Dra på lan i dag eller vente til i morra? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Dra på LAN fordi jeg skal også på LAN. Skal jeg pakke ned pcn eller vente litt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Når starter lanet da? ---- Sette på ovnen til pizza nå? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 yup, jo tidligere jo bedre.. --- Hvilke filmer burde jeg *kremt* kjøpe til min nye iPod? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tremors Fortsette å lese Harry Potter 5 for å bli ferdig til neste fredag, eller dusje? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Gå å dusj, varmvatnet løper, det gjør ikke boka. Jeg skal på LAN klokka 18 Mr.Anki og det skal du også vet jeg. Skal jeg ta med bærbar og stasjonær? Endret 6. juli 2007 av Espein Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ta stasjonær. ot: hvem er du? ---- Hva skal jeg ha til drikke på lan? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vann fra fra den nærmeste bekken... En tyggis til? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ta stasjonær. ot: hvem er du? ---- Hva skal jeg ha til drikke på lan? 9016570[/snapback] Cola og Burn. Les nicket da vettu Skal jeg ha middag? *For seint* Endret 6. juli 2007 av Espein Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ta stasjonær. ot: hvem er du? ---- Hva skal jeg ha til drikke på lan? 9016570[/snapback] Burn, battery, bawls.. alt dette er gode greier cola er bra det å. alt hvor det er litt coffein i, ellers prøv å hold deg unna alkohol, kjedelig å ødelegge pc pga at man er full.. hvordan kan man gjøre noe positivt som varer for dama og bruke minimalt med penger? edit: altfor treg der.. Endret 6. juli 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vann fra fra den nærmeste bekken... En tyggis til? 9016587[/snapback] tipper jeg skal svare på denne jeg.. ja, tyggis er skikkelig til... tror jeg.. --- I morra drar jeg på tur med mor over 2 uker og det blir lite røyk på meg.. Burde jeg snike meg ut nå og ta et siste drag tross at huset har lagt seg og hvis noen ser meg gå inn/ut så kommer det hele til å se en smule mistenksomt ut? PS. jeg vil ikke ha svar på om røyk er sunt eller ikke.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei ikke gjør det! Bør jeg legge meg om 7 timer eller om 3 timer? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ville gått for 5, hvis ikke 7 --- Men jeg har lyst på røyk:( merker de det hvis jeg røyker ved vinduet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ja, helt klart! Hvordan kan jeg få en million kroner inn på kontoen min lovlig uten å løfte en finger? Endret 6. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 invister millioner av kroner i et eller annet drit smart noe så får du godt over en mill! ---- Med vinduet på vidt gap, røyken hengende på utsida og hvert blås forsvinende i nattelufta. Det går bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg