Eplefe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skjær dem opp i strimler, krydre dem godt (pepper, hvitløk om du har det, salt osv), lag deg en søt liten salat med mais og sånn ved siden av, og litt ris om du har det. Sunt og godt =D Gå til Oslo S sånn. om ikke så lenge, eller sitte her en time til og ta trikken? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 trikken Fikk ikke bra svar på spørsmålet mitt: Burde jeg få ny skrutrekker? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei. Den du har holder i massevis. Kjøpe iPod 160 GB eller ikke? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei. Hva er poenget, liksom? Skal jeg rydde rommet nå, eller bare drite i det, og rydde når jeg virkelig ikke finner noe som helst? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei. Den du har holder i massevis. Kjøpe iPod 160 GB eller ikke? Kommer an på hva du skal bruke den til.. er det bare musikk så holder det med en ipod nano men hvis du skal ha filmer/diverse programmer så kunne 160gb vært å ha.. prøve å miste stemmen helt eller bare være hes Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ha heller system i rotet Bør jeg kjøpe 22" eller 24" skjerm? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei. Hva er poenget, liksom? Poenget med en iPod 160 GB er fordi at den 20 GB jeg har nå blir full hele tiden og jeg må drive å slette sanger og sånn hele tiden Fryktelig kjedelig. Derfor tenkte jeg å kjøpe en 160 GB fordi musikksamlingen min øker fort og mye og med en 160 GB så blir det plass til noen filmer og jeg får med 40 timer med musikk. Kjøp 22" det holder lenge. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jamen, med en 160GB er du DØMT til å miste kontrollen på musikken. Men sant, film høres fornuftig ut. Men er ikke det ekkelt på en slik 'gedigen' skjerm? Skal jeg finne frem alle skiftene jeg trenger i morgen? (Skole, katthuset, barnevakt) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, gjør det så er du ferdig.. --- Hvordan få flere stemmer i arbeidslogg konkurransen ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843911&hl= Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da lager man et gjennomført prosjekt så kommer stemmene helt uten vidre, ----- Kaffe eller Te? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kaffe all the way Øve på bassleksa til i morra, noe jeg burde gjøre, eller gå å legge meg, utrolig sliten etter bandøving? Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gå å legg deg :!: Fortsette å spise sjokolade fylte boller eller kjøpe baguett med salat? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sjokolade. Alltid velg alternativet som inneholder sjokolade. Hva faen skal jeg gjøre? Ikke ferdig med oppgaven, og den skal leveres om 10 min. Skal jeg drøye den, og bare gjøre den ferdig neste time? (Og jeg er her fordi mitt søk etter info faktisk bragte meg inn hit) Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I og med at du allerede har måttet ta en avgjørelse kan jeg bare fortelle deg at "de årne sæ" (sitat fra trøndervenn) Vaske å rydde når jeg kommer hjem, eller slappe av mens jeg nyter en avslappende kveld? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 slappe av lekser eller bade? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bad i boka:P Slappe av eller skrubs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 slapp av med scrubs! gå og pisse eller drikke først? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Drikk først 6 N64 spill eller Metroid Prime til GC? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor ha et når du kan ha seks ? N64 ruler også da ! Ja eller Nei. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje. Jeg mener nei. Ta livet av meg om jeg ikke får partoukort på Brann Stadion neste år, eller fortsette å leve om jeg ikke får skaffet meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg