IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ringe læreren, like greit å bli ferdig med det. Registrer windows eller ta en dusj? Ringe læreren, like greit å bli ferdig med det. Registrer windows eller ta en dusj? Ser eg dobbelt? Dusj. Jogge eller spise Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jogge også spiser du etterpå Bruke eller spare penger ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spar --- Klippe meg i morgen ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei. Legge meg eller møge her inne Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) bøge her inne lørdagspizza eller full pakke Endret 1. november 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Full pakke. Crysis demo eller sitte her? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sistnevnte, for jeg vet ikke hva førstnevnte er. Stjele en hodepinepille, eller bare prøve å holde ut enda litt lengre? oO Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta en tablett. Finne på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gå på diskusjon.no Legge meg eller sortere papirer? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Legge deg du, det er godt. Er papirsorteringa dødsviktig, ta det først. Hva skal spise til kveldsmat? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du skal spise epler og bananer etterfulgt av knekkebrød og melk. Jeg var til doktoren i går og han sa jeg hadde bihulebettendelse, jeg har vert en del borte fra skolen før. Skal jeg gå og legge meg i sengen igjen eller gå på skolen tross at jeg ikke er helt i form. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke være pyse nå ! Gå på skolen mann ! Spise ostehorn eller grovskive ? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Auto answer: Ostehorn. Scoote ned på senteret å kjøpe meg digg mat eller spise knekkebrødet i kantinen, som min kjære mor sendte med meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjøp deg digg mat. Møte bestekompisen sin og røyke med ham (dette medfører at jeg må blande meg munnskyllevan til tungen min) eller ditche ham og gå hjem og forsøke desperat å få i meg noe koffein? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjøp deg digg mat. Møte bestekompisen sin og røyke med ham (dette medfører at jeg må blande meg munnskyllevan til tungen min) eller ditche ham og gå hjem og forsøke desperat å få i meg noe koffein? Røyk med han, dropp munnskyllet! Klage på dårlig kundeservice fra en nettbutikk, eller bestille på nytt? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Kjøp deg digg mat. Møte bestekompisen sin og røyke med ham (dette medfører at jeg må blande meg munnskyllevan til tungen min) eller ditche ham og gå hjem og forsøke desperat å få i meg noe koffein? Røyk med han, dropp munnskyllet! Klage på dårlig kundeservice fra en nettbutikk, eller bestille på nytt? Klage på dårligservice! Det er alltid spennende. Kjøpe bamsemums og bli feit eller ikke kjøpe noe i det hele tatt? Endret 2. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Auto answer: Ostehorn. Det smake himmelsk ! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Auto answer: Ostehorn. Det smake himmelsk ! Pent! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ikke kjøpe spille cs eller wc3? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Lolol CS! Hvilken type julebrus skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg