verwooks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gå på skolen. Sove 3-4 timer etter jobb i dag? eller hjelpe naboen med å isolere et rør i kjelleren? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Såååååååve ta skjegget nå..eller vente til eg gidder? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 nå Hvorfor gå på skolen nå? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fordi da blir du smart! Hvordan kan jeg bli frisk fra noe som jeg ikke vet hva er?? Forkjølelse/influensa? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ta medisin Hvorfor trenger jeg å bli smartere? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fordi da kan du bli hva du vil!! Hva slags medisiner kan jeg ta? edit: leif Endret 1. november 2007 av Flaskepost Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ps2 hva skal jeg bli når jeg blir stor? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tepperuller PS2 min er hos mamma Så da må jeg ha en annen medisin Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva med random PCspill? Donutgames.com er fin medisin. For alt. Skal jeg gidde innstallere Adobe nå, på skolePCen, eller skal jeg vente så jeg får sluppet unna noe annet? Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Installer nå. Korleis klø meg på ryggen når eg ikkje når der? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Finn deg et dørhåndtak. Øve til engelsk fremføring eller sitte på diskusjon? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Øve til fremføringen, diskusjon.no skal ingen steder. Sove nå, eller i medie- og informasjonskunnskapstimen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta deg en lur nå. Saw 4 på kino eller hjemmekos med noen venner i morgen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Alltid velg det som inneholder "kos". Alltid best. Mhm. Stikke ut å røyke nå, også fortsette innstallasjonen etterpå, eller skal jeg bare gjøre unna hele innstallasjonen nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta deg en røyk, du. Innstallasjonen kommer til å ta tid om jeg kjenner deg og dine tekniske skillz riktig. Mase på bestevenninnen om mat i dag, eller gå hjem og spise før jeg stikker til henne? (Minner om at jeg har våte ben ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 1) Slutt å mobb de tekniske skillza mine, jeg skal bare skifte en jævla CD innimellom. xD 2) Mas på bestevenninna di, hun har tatt ris med mye rart ut av frysen i natt. oO Lete opp noen jeg kan dra med ut (les: Kirsten) somjeg ikke tror er her, eller bare gå ut og satse på at jeg finner selskap`? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bare gå ut, funker som oftest. Skal jeg stole på at "ris med mye rart" er godt? (Nie får ikke svare) Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bare gå ut, funker som oftest. Skal jeg stole på at "ris med mye rart" er godt? (Nie får ikke svare) Spørs hvem som lager det Skal jeg kjøpe meg mat på bensinstasjon eller ta sjangsen på at det er noe godt moder'n har laget hjemme? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta sjangsen på morra di. Og eplefe; Til og med PAPPA likte risen med mye rart. Tardface. -.-' Skulke noen timer, eller bare bli så ikke gruppa klikker vinkel for at jeg ikke gjør noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bli. Carina kommer til byen, og du får ikke være med om du skal skulke. (Which means we either have to eat fast, or I don't eat at all) Youghurt eller steinfrie druer til vannet jeg må leve på de neste dagene? (Ny piercing i dag ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg