ThKarlsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Spill den du eller en litt vanskeligere, hvis du greier. Imponer litt Legge meg nå og være opplagt til skolen, eller sette meg ned å se på filmen jeg nettopp lastet ned? Endret 21. oktober 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Spill den du eller en litt vanskeligere, hvis du greier. Imponer litt Legge meg nå og være opplagt til skolen, eller sette meg ned å se på filmen jeg nettopp lastet ned? Se film;) Viking - Stabæk eller forumhoring? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Forumhoring mens du sitter og hører på kampen Begynne og spille gitar? syntes det ser ganske gøy ut. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 nei begyn med bass mye morsomere hvordan holde meg våken i 2 timer till? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 kaffi, battery og en kald dusj Ete mat eller spele Team Fortress 2? (Konge spel BTW) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ete mat! Vinne eller tape? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vinne Skal jeg ha Twilligth of the idols på mp3spilleren eller Den andre som heter noe med Ad Majore? Jeg klarte og nevne helt diskre til mamma at je vurderte og spille gitar, før jeg fikk si noe så hadde hun sånn halveis bestemt hvilken jeg skulle ha Ingen ting er som mammas sine desperate forsøk på og få meg til og være litt mindre på PC-en Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) ete mat! Vinne eller tape? Tape, slik at du blir mer fornøyd neste gang du vinner. Batmannobit: Ad majore, hørtes mye tøffere ut. Skal jeg lese til faktatesten jeg skal ha i nyere historie i morgen, eller skal jeg bare ta det som det kommer? Endret 22. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du leser litt, og tar det sånn halvveis på sparket. Funker bra for meg. Legge meg nå, skal opp halv syv i morgen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, men jeg legger meg om en time og skal opp halv 6 imorra. Ska jeg ta meg en appelsinjus nå? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja selvfølgelig ! Det er jo både sundt og godt. Skal jeg sende enda en e-post til en butikk ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, gjør det, hvis det er nødvendig. Skal jeg jobbe med rettslæreoppgaven nå, eller ta det senere? -_- Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gjør det nå, så kan vi chatte etterpå Ha besøk av eks'en i helga eller stikke å drikke meg fra sans og samling? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Drikk deg fra sans og samling, du har ikke godt av exene dine. xD Illustrasjoner først, eller hovedoppgaven? (Paala, jeg har fått ny msn. [email protected] om du ikke har lagt meg til enda) Endret 23. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ta hovedoppgaven, det er som regel det tyngste og når du er ferdig med det, så føler man seg 10-12 kg lettere. Begge deler? Eeh.. Nei kanskje ikke, eks'er og fyll funker dååårlig! Ny pc eller bruke penger på regninger? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal legge deg til når e kommer hjem Endret 23. oktober 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Betal regningene dine, tøs. xD Skal jeg bare ta det jeg finner på wikipedia og skrive det om, eller skal jeg faktisk bruke rettslæreboken og skrive DET om? (vi skal bare lage veggavis) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Bruk begge deler, da blir det best! Skal jeg sitte klistret til skjermen hele dagen og følge med på om jeg vinner gamers choise, eller skal jeg bare gi f.. og håpe på det beste? Endret 23. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) gjør noe annet, da går tiden fortere! trening eller pc? Endret 23. oktober 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Penger på Klær eller elektronisk ting Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 tomhel: trening først, da føler du deg bedre når du sitter på PC-en laffe: elektroniske ting. bruk klær du har fra før. svart eller rødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg