_jensen_ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Driver å sparer til bærbar data og lurer på hvilket merke osv man bør gå for? Jeg skal bruke den til surfing på innternett, legge inn bilder og se dvd filmer på, mulig spill? Jeg vil ha en data som ikke har altfor stor skjerm, og som ikke er altfor dyr. Noen som har noen tips, råd? Hva med denne?? http://www.multicom.no/SystemConfigurator....522499;c:100885 Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 snydens nice med valgfritt design. er ikkje månge plassa eg har sett slike. tøft (skal ha meg bærbar eg og, eg må ha bilde av nåke bak då ) skjermen er no akkurat passe stor for ditt bruk Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Mulig spill? Isåfall hvilket spill? Hva vil ikke så altfor dyr si? Du kan jo se på Multicom IFL90. Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Mulig spill? Isåfall hvilket spill? Hva vil ikke så altfor dyr si? Du kan jo se på Multicom IFL90. 8931509[/snapback] Det er et spill jeg fikk av brodern til jul som jeg aldri har fått prøvd nesten, skytespill faktisk Det heter Gun. Hm, det spørs vis jeg får jobb opptil 8000 kr kanskje. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 du må jo seff konfig. den linken du sendte... for den gjeldene tilstanded er ikke det beste... Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) thomasy932: Ser ikke noe som er galt med det oppsettet. Ser ut til at det kommer til å fungere fint Endret 24. juni 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå