Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Starter en liten diskusjon her, emnet sier alt Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hmm skjøte ikke helt spørsmålet ditt... hmm men Battlefield er jo et kjempe bra spill! og supert spill på online-multiplayer så jeg trur det kommer til å blir populært lenge. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg mente at, tror du battlefield kommer til å bli større enn cs, altså om 1 år så spiller liksom alle bf på LAN osv... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 For all del ikke. Counter-Strike har en såpass stor brukergruppe at få spill vil ha sjans til å overgå. Counter-Strike er veletablert. Bedre enn for eksempel Quake 3 Arena, Unreal Tournament (2003)!!!! Jeg vedder musa me på at det ikke skjer... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Altså, counterstrike var jo et null innen spill verdenen i begynnelsen. Folk begynte jo ikke å spille det seriøst før rundt beta 5. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 CS kommer nokk til å være stort en stund til, sikkert til det kommer en god oppfølger. CS er jo det støreste spillet pc hitil... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Battlefield vil aldri få den samme statusen som Cs, a den lille grunn at spillet ikke har "tatt av" ennå. Mvh,Stian Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Altså, counterstrike var jo et null innen spill verdenen i begynnelsen. Folk begynte jo ikke å spille det seriøst før rundt beta 5. Men er Battlefield beta nå? -Nei Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Man skal aldri si aldri..... Ser at det kommer en par meeget lovende mod'er til bf1942 nå blant annet Desert Storm. Skal ikke forundre meg at disse blir like populære som CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 kommer aldri til å bli like stort uansett! det meste går på systemkravene, det er et kjent faktum at de fleste som spiller cs sitter også på maskiner som ikke kan spille noe særlig annet.. det er selvfølgelig de som har det motsatt og fortsatt spiller det, men det er ikke sååå mange Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 ja det er litt synd det med systemkravene Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Skal jo ikke så sinnsyk pc til å kjøre battlefield da. Jeg har 1,1ghz, 256ram og Geforce4mx 420...og det går helt reint, ikke noe lagg. Jeg kjører forresten spillet på normal grafikk med 1024*768. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 CS er jo mye større enn alle de andre. Spill utviklerne prøver jo å få samme popularitet med andre spill men det tror jeg ikke skjer på leeenge. Quake og Unreal er vel de store som kunne ha nærmet seg CS men..... CS forblir på tronen i mange år til. Og de som ikke spiller lenger prøver som regel CS på nytt når det er kommet oppdateringer som 1.4 1.5 og nå den nye 1.6. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 men jeg mener Battlefield 1942 er et mer genialt spill en CS. jeg veit jeg får mange sure kommentarer pga dette... men man har MYE større frihet i BF. man kan kjøre, fly, båte, ubåte allt som er... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Helt enig, uansett Battlefield har et sinnsykt mye bedre gameplay enn CS. Cs eier ikke gameplay...skyt,drep/bli drept,ny runde. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Håper det, for BF42 er utrolig artig på MP... Lenke til kommentar
Biera Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er mange som glemmer det sosiale aspektet ved CS. Man dør og tilbringer et par minutter i limbo, hvor man chatter med kompiser. I BF derimot er man ute i maks 15 sekunder, dessuten blir chatlinjene borte mellom fragmeldingene, så det er ikke så mye prating man kan gjøre der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Helt enig, uansett Battlefield har et sinnsykt mye bedre gameplay enn CS. Cs eier ikke gameplay...skyt,drep/bli drept,ny runde. og gameplayet i battlefield er skyt (med rifle, tanks, fly, etc..), drep/bli drept/skutt ned, respawn.. den store forskjellen er hvor? Lenke til kommentar
dakri Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Er utrolig mange som spiller CS: http://csports.computerandvideogames.com/topgames.asp Battlefield ligger på tredjeplass (akkurat nå). Men jeg tipper at mange CS spillere etterhvert går over til Battlefield. BF er jo ganske likt CS, men CS blir fort repeterende og ensformig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå