ReVolvolution Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Da er ny bil kommet på tunet her endelig igjen! Lite rust er det også på den! Har bare funnet rust 2 plasser, og det er kun karosserirust. Meir info kjem Bilder: Innspill noken? Endret 23. juni 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Anbefaler deg å kjøpe no plast fornyer til den gråe plasten på bilen, ellers så den fin ut Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Personlig så liker jeg ikke Volvo, og vertfall ikke de gamle versjonene. Men man trenger jo strengt tatt ikke å like en bil for å komme med konstruktiv kritikk: Ting jeg mener må forbedres/endres er: 1. Skaff deg bredere felger som går kant i kant med skjermen. Sån som din bil ser ut nå får jeg litt bobilassosiasjoner. 2. lakkering av lister er et must. Da jeg rett og slett hater slike Volvoer skal jeg spare deg for all oppgulpet... Bilen ser vertfall hel og pen ut. Det skal du ha. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Personlig så liker jeg ikke Volvo, og vertfall ikke de gamle versjonene. Men man trenger jo strengt tatt ikke å like en bil for å komme med konstruktiv kritikk: Ting jeg mener må forbedres/endres er: 1. Skaff deg bredere felger som går kant i kant med skjermen. Sån som din bil ser ut nå får jeg litt bobilassosiasjoner. 2. lakkering av lister er et must. Da jeg rett og slett hater slike Volvoer skal jeg spare deg for all oppgulpet... Bilen ser vertfall hel og pen ut. Det skal du ha. 8931754[/snapback] Takk for kritikk! 1. Bredere felger trenger jeg ikke, jeg skal derimot hive på orginale spacere som øker sporvidden. 2. Listene som er på bilen skal egentlig være sånn. Bilen skal kanskje lakkeres burgunderrød, og da blir listene værende sort. Uansett takk Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kanskje sote rutene? Hadde blitt tøft! -Larsson Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) bilder da?=) http://www.volvoforum.no/bilder-innsendte/...asandres-03.htm skal ikkje så mykje til før 245 blir ganske fine =) Endret 2. juli 2007 av Solefald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå