Gå til innhold

Expert nekter å gi meg ny maskin


Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg satt deg i litt dårlig lys når jeg viste fram dine gamle forum poster, men man kan bli litt mistenkelig på denne saken.

 

Hvis du virkelig ikke har gjort noe så må du kanskje bite i det sure eple og betale 500 kroner, det er tross alt bedre det enn å kjøpe en ny Wii til 2500.

 

Hvis du har åpnet den er det bare å betale de 500 kronene og vær glad :)

 

Det er menneskelig å gjøre feil, så om du har prøvd å modde og av en merkelig grunn ikke satte tilbake skruene er veldig mulig.

 

Du trenger ikke å bevise meg noen ting egentlig, så lenge du har god samvittighet så trenger du heller ikke å bry deg altfor mye om hva andre mener.

 

Lykke til med saken , og håper du får spilt Wii spill snart igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpner du boksen, mister du all garanti og reklamasjon. Sånn er det. Hadde skruene manglet fra fabrikk av, ville plasten ikke vært "gjenget", noe sikkert reparatørene vet.

 

Hvis du ser på undersiden av Wii-en så ser du at de tre skruene holder igjen hvert sitt deksel, hadde disse manglet ville dekselene vært løse og du ville merket det i det sekundet du åpnet pakken.

 

Synes forøvrig trådstarter er rask med beskyldningene her. Først var det svindel, så prøvde Expert å lure deg, så kanskje en ansatt hadde byttet sin Wii med din ...

Lenke til kommentar
Synes forøvrig trådstarter er rask med beskyldningene her. Først var det svindel, så prøvde Expert å lure deg, så kanskje en ansatt hadde byttet sin Wii med din ...

8938183[/snapback]

 

Litt offtopic: Men dette er veldig typisk for en person som har gjort noe "galt". f.eks. en mann som er utro mot kona sin, vil være mye mer suspekt for kona si, enn en trofast mann.

Lenke til kommentar

Stå på ditt og si du IKKE har åpnet den. Ikke bli sur, men vær sterk rett og slett og ikke bytt mening. Begynner de å si sånn "jo, vi vet du har pånet den" osv. så ikke bli sur. Stå på ditt og si at du IKKE har åpnet den, og at du skal ha ny. feilen er ikke din feil.

 

 

Expert er uansett kjent for å være veldig vanskelig på service.

Lenke til kommentar
Åpner du boksen, mister du all garanti og reklamasjon. Sånn er det. Hadde skruene manglet fra fabrikk av, ville plasten ikke vært "gjenget", noe sikkert reparatørene vet.

 

Hvis du ser på undersiden av Wii-en så ser du at de tre skruene holder igjen hvert sitt deksel, hadde disse manglet ville dekselene vært løse og du ville merket det i det sekundet du åpnet pakken.

 

Synes forøvrig trådstarter er rask med beskyldningene her. Først var det svindel, så prøvde Expert å lure deg, så kanskje en ansatt hadde byttet sin Wii med din ...

8938183[/snapback]

 

Er det ikke rart eller jeg betaler 2500 og får en Wii med manglede skruer som jeg ikke kan få bytte

Lenke til kommentar

Gratulerer, du brøt akkurat retningslinjene for dobbelpost og korte innlegg uten mening ...

 

Verden i dag er dessverre slik at man ikke kan stole på folk. At du sier du ikke har åpnet den, hjelper ingenting da det mangler skruer som har vært der.

 

Hvis en mann skyter kona si og alle tekniske spor tyder på at det var ham, hjelper det ikke at han sier han ikke har gjort det. Satt litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Gratulerer, du brøt akkurat retningslinjene for dobbelpost og korte innlegg uten mening ...

 

Verden i dag er dessverre slik at man ikke kan stole på folk. At du sier du ikke har åpnet den, hjelper ingenting da det mangler skruer som har vært der.

 

Hvis en mann skyter kona si og alle tekniske spor tyder på at det var ham, hjelper det ikke at han sier han ikke har gjort det. Satt litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener?

8938289[/snapback]

 

så du mener at viss en person har fått et defekt produkt så hjelper det ikke å returnere den og si at den var defekt?

Lenke til kommentar
Gratulerer, du brøt akkurat retningslinjene for dobbelpost og korte innlegg uten mening ...

 

Verden i dag er dessverre slik at man ikke kan stole på folk. At du sier du ikke har åpnet den, hjelper ingenting da det mangler skruer som har vært der.

 

Hvis en mann skyter kona si og alle tekniske spor tyder på at det var ham, hjelper det ikke at han sier han ikke har gjort det. Satt litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener?

8938289[/snapback]

 

så du mener at viss en person har fått et defekt produkt så hjelper det ikke å returnere den og si at den var defekt?

8938316[/snapback]

Jo, men ikke når fagfolk har konkludert med at den har vært tuklet med. Så kan vi spørre oss: "Hvem vil tjene på å tukle med den?". Ninetendo? Neppe. Expert? Tviler. Du? Mja ...

Lenke til kommentar
Gratulerer, du brøt akkurat retningslinjene for dobbelpost og korte innlegg uten mening ...

 

Verden i dag er dessverre slik at man ikke kan stole på folk. At du sier du ikke har åpnet den, hjelper ingenting da det mangler skruer som har vært der.

 

Hvis en mann skyter kona si og alle tekniske spor tyder på at det var ham, hjelper det ikke at han sier han ikke har gjort det. Satt litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener?

8938289[/snapback]

 

så du mener at viss en person har fått et defekt produkt så hjelper det ikke å returnere den og si at den var defekt?

8938316[/snapback]

Jo, men ikke når fagfolk har konkludert med at den har vært tuklet med. Så kan vi spørre oss: "Hvem vil tjene på å tukle med den?". Ninetendo? Neppe. Expert? Tviler. Du? Mja ...

8938333[/snapback]

 

De har ikke sagt at jeg har åpnet den, de sa at den mangler skruer og at de tar 500-

Det er Expert som sier at det er jeg som har åpnet den

Lenke til kommentar
utfører virkelig expert reparasjoner som ikke er dekt av garanti, uten å avklare dette med kunde først ?

er isåfall å be om trøbbel

8938349[/snapback]

Expert, eller andre elektronikkforhandlere for densaks skyld, utfører ikke reparasjoner selv. De sender dem videre til verksteder.

 

Du sender produktet til reparsjon, blir det ikke garanti må du dekke utlegg for reparasjonen selv. Du må selv nevne at du vil benytte deg av reklamasjonsretten hvis du ikke har garanti, da må du fylle ut eget reklamasjonsskjema.

Lenke til kommentar
utfører virkelig expert reparasjoner som ikke er dekt av garanti, uten å avklare dette med kunde først ?

er isåfall å be om trøbbel

8938349[/snapback]

Expert, eller andre elektronikkforhandlere for densaks skyld, utfører ikke reparasjoner selv. De sender dem videre til verksteder.

 

Du sender produktet til reparsjon, blir det ikke garanti må du dekke utlegg for reparasjonen selv. Du må selv nevne at du vil benytte deg av reklamasjonsretten hvis du ikke har garanti, da må du fylle ut eget reklamasjonsskjema.

8938357[/snapback]

 

right, men leverandør/servicepartner tar som regel en vurdering først, som konkludere med om dette er en garanti reparsjon eller ikke. dersom det ikke er garanti pleier en å få beskjed om dette før eventuell reparasjon blir utført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...