Extantitus Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Det faller på sin egen urimelighet at en butikk kjede skal være nødt til å dekke økonomisk tap på vegne av en leverandør eller en kunde. 8934309[/snapback] Fortell det til Hi-Fi Klubben, så revurderer de nok iPod. Hadde de fått denne viktige informasjonen fra deg i tide, ville de ikke kastet bort så mye tid og penger på sine meget fornøyde kunder når det strengt tatt ikke var nødvendig! ...om ikke annet så vil betjeningen ha sympati for deg og stå på litt ekstra... Helt enig. Er det en ting som jeg synes er karakterbyggende, så er det å stå med lua i hånda på en (skriv inn din favoritt her)-butikk. Sympati lar jeg meg gjerne avspise med! Endret 24. juni 2007 av Extantitus Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Kjenner ikke til Wii, men vanligvis har jo slike enheter ett klistremerke som benyttes til forsegling av boksen. Dette viser enkelt og greit om noen har åpnet den eller ikke. Har Wii dette? Og hvordan er event. statusen på dette ? I forhold til chipping eller forsøk på dette er det i nær 100% av tilfellene veldig enkelt å se om det har vært noen inni å skrudd og loddet eller ikke. 8935905[/snapback] ´ Det er noen klistremerker foran skruene merket at de var revet litt Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjenner ikke til Wii, men vanligvis har jo slike enheter ett klistremerke som benyttes til forsegling av boksen. Dette viser enkelt og greit om noen har åpnet den eller ikke. Har Wii dette? Og hvordan er event. statusen på dette ? I forhold til chipping eller forsøk på dette er det i nær 100% av tilfellene veldig enkelt å se om det har vært noen inni å skrudd og loddet eller ikke. 8935905[/snapback] ´ Det er noen klistremerker foran skruene merket at de var revet litt 8936800[/snapback] Og du er 100% sikker på at det ikke er en demovare du har fått da? At de har pakket den veldig fint tilbake? Slik som den var altså. Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Kjenner ikke til Wii, men vanligvis har jo slike enheter ett klistremerke som benyttes til forsegling av boksen. Dette viser enkelt og greit om noen har åpnet den eller ikke. Har Wii dette? Og hvordan er event. statusen på dette ? I forhold til chipping eller forsøk på dette er det i nær 100% av tilfellene veldig enkelt å se om det har vært noen inni å skrudd og loddet eller ikke. 8935905[/snapback] ´ Det er noen klistremerker foran skruene merket at de var revet litt 8936800[/snapback] Og du er 100% sikker på at det ikke er en demovare du har fått da? At de har pakket den veldig fint tilbake? Slik som den var altså. 8937675[/snapback] Mulig at maskinen var demo vare, kanskje en ansatt der har byttet ut sin maskin med min ? men alt annet var pakket helt fint, fra esken til plastikkposene Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg syns trådstarteren prøver å skylde på mange her, buttikkskjeden som prøver å svingle, ansatte som bytter en maskinen med hans. En person som har gjort noe galt vil ofte være mer mistenksom på andre (Fra Personlighets Psykologi boka mi) Sier ikke at trådstarteren har gjort noe galt, men syns han skal slutte å lage teorier om folk som prøver å gjøre det surt for han. Også har jeg funnet denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry8775649 Jeg har lyst til å modde andres konsoller og lurer på om det er ulovlig.Har tenkt til å selge via WEB og QXL. Er dette straffbart? 8775649[/snapback] Sier fortsatt ikke at trådstarteren i dette tilfelle har prøvd å åpne den. Men han er iallefall "god" på å modde maskiner, siden han vil selge slike tjenester. Sier ikke noe mer, så får folk tro hva de vil. Endret 24. juni 2007 av unwill Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fant en tråd til. Fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773027&hl= Hei jeg har kjøpt modchip til Xbox360 PS2 og WII Nå lurer jeg på hvordan jeg skal chippe den og hva av utstyr jeg trenger. 8727683[/snapback] Han hadde også en chip til sin disposisjon tydeligvis, hva han skal med en chip om han ikke skal bruke den? Men ja, det med DVD kan være en fabrikantfeil..., men tror du har en tynn sak. Betal de 500 kronene og vær fornøyd med det Også kan du chippe din Wii og håpe på at det ikke forekommer flere feil. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Well done, Sherlock! Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Well done, Sherlock! 8937891[/snapback] I second that.. Hvorfor vil så mange utnytte systemet etter egne feil? Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg syns trådstarteren prøver å skylde på mange her, buttikkskjeden som prøver å svingle, ansatte som bytter en maskinen med hans. En person som har gjort noe galt vil ofte være mer mistenksom på andre (Fra Personlighets Psykologi boka mi) Sier ikke at trådstarteren har gjort noe galt, men syns han skal slutte å lage teorier om folk som prøver å gjøre det surt for han. Også har jeg funnet denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry8775649 Jeg har lyst til å modde andres konsoller og lurer på om det er ulovlig.Har tenkt til å selge via WEB og QXL. Er dette straffbart? 8775649[/snapback] Sier fortsatt ikke at trådstarteren i dette tilfelle har prøvd å åpne den. Men han er iallefall "god" på å modde maskiner, siden han vil selge slike tjenester. Sier ikke noe mer, så får folk tro hva de vil. 8937813[/snapback] jeg gidder ikke å chippe en wii når jeg kan kjøpe spill fra Ebay for 100KR Viss du ser nermere på QXL så kan du se at jeg har solgt chippen for lenge lenge lenge siden men har nettop kjøpt maskinen (jeg solgte chippen før jeg solgte maskinen) Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Well done, Sherlock! 8937891[/snapback] I second that.. Hvorfor vil så mange utnytte systemet etter egne feil? 8937926[/snapback] mener du at jeg lyver? Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) jeg gidder ikke å chippe en wii når jeg kan kjøpe spill fra Ebay for 100KRViss du ser nermere på QXL så kan du se at jeg har solgt chippen for lenge lenge lenge siden men har nettop kjøpt maskinen (jeg solgte chippen før jeg solgte maskinen) 8937957[/snapback] Hmf, du mista nettopp mye troverdighet. Hvorfor i all verden hadde du en chip og ønsket "oppskrift" for chipping av en WII (som du altså ikke hadde?) CD Endret 24. juni 2007 av CoolDuckie Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) jeg gidder ikke å chippe en wii når jeg kan kjøpe spill fra Ebay for 100KRViss du ser nermere på QXL så kan du se at jeg har solgt chippen for lenge lenge lenge siden men har nettop kjøpt maskinen (jeg solgte chippen før jeg solgte maskinen) 8937957[/snapback] Hmf, du mista nettopp mye troverdighet. Hvorfor i all verden hadde du en chip og ønsket "oppskrift" for chipping av en WII (som du altså ikke hadde?) CD 8938021[/snapback] Jeg solgte den og tenkte mer på å kjøpe freeloader fra amazon.co.uk og kjøpe NTSC versjoner av gc spill fra ebay. Og kjøpe wii spill i PAL fra amazon.co.uk Viss jeg hadde prøvd å chippe den og alt hadde blitt mislykka, tror du ikke jeg engang hadde giddet å sette på plass skruene? Endret 24. juni 2007 av AP Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) jeg gidder ikke å chippe en wii når jeg kan kjøpe spill fra Ebay for 100KRViss du ser nermere på QXL så kan du se at jeg har solgt chippen for lenge lenge lenge siden men har nettop kjøpt maskinen (jeg solgte chippen før jeg solgte maskinen) 8937957[/snapback] Hmf, du mista nettopp mye troverdighet. Hvorfor i all verden hadde du en chip og ønsket "oppskrift" for chipping av en WII (som du altså ikke hadde?) CD 8938021[/snapback] hva mener du med som du altså ikke hadde? EDIT: Jeg hadde tenkt til å chippe Wii, så jeg kjøpte chippen fra modnet for å ha alt klart. Så solgte jeg den flere uker før jeg kjøpte Wii (det tok lang tid før jeg fant Wii) fordi jeg heller ville ha garanti, isteden skulle jeg bruke Amazon Ebay og Freeloader Endret 24. juni 2007 av AP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Utifra hvordan du har opptredd til nå (med de siste vendingene) så kan det virke som du er tilregnelig til å glemme ett par skruer.. Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Utifra hvordan du har opptredd til nå (med de siste vendingene) så kan det virke som du er tilregnelig til å glemme ett par skruer.. 8938064[/snapback] Du får tro hva du vill Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen andre som tenker Tord her? Lenke til kommentar
muuh Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) tipper du åpnet maskina, så hvor småe loddepunkta var å fikk kalde føtter Endret 25. juni 2007 av muuh Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen andre som tenker Tord her? 8938102[/snapback] Tord? Hmm... forklaring? Lenke til kommentar
muuh Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen andre som tenker Tord her? 8938102[/snapback] Tord? Hmm... forklaring? 8938132[/snapback] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tord Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen andre som tenker Tord her? 8938102[/snapback] Tord? Hmm... forklaring? 8938132[/snapback] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tord 8938152[/snapback] Nei, ikke sånn. Hvis jeg husker rett har det blitt forbudt å snakke om han på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå