Gå til innhold

Expert nekter å gi meg ny maskin


Anbefalte innlegg

Nå er vi ikke helt sikre på om trådstarter er uskyldig. Det kan hende han har prøvd å chippe men vil ikke si det. (ikke vondt ment)

 

Du bytter emnetittel ved å redigere førstepost.

8932782[/snapback]

 

Jeg trur faktisk at du bare burde betale de 500 kr til reprasjon jeg..For tviler sterkt på at du har fått den uten skruer. Ikke for og være kødd lissom. Men fra vår syns vinkel så blir man litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er vi ikke helt sikre på om trådstarter er uskyldig. Det kan hende han har prøvd å chippe men vil ikke si det. (ikke vondt ment)

 

Du bytter emnetittel ved å redigere førstepost.

8932782[/snapback]

 

Jeg trur faktisk at du bare burde betale de 500 kr til reprasjon jeg..For tviler sterkt på at du har fått den uten skruer. Ikke for og være kødd lissom. Men fra vår syns vinkel så blir man litt skeptisk.

8932861[/snapback]

 

Viss jeg selv hadde tatt ut de skruene tror du ikke jeg hadde giddet å putte dem på plass igjen?

Lenke til kommentar

Tråstarter:

 

Bytt emnetittel en gang til du, ellers vil denne tråden bli stengt og aldri vurdert åpnet igjen.

 

Inntil videre har ikke Expert lurt deg, det kan like gjerne hende at du selv har ødelagt boksen eller at det er en produksjonsfel.

 

 

Du får 10 minutter på deg til å endre!

 

 

Takker, det var meget bedre!

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Tråstarter:

 

Bytt emnetittel en gang til du, ellers vil denne tråden bli stengt og aldri vurdert åpnet igjen.

 

Inntil videre har ikke Expert lurt deg, det kan like gjerne hende at du selv har ødelagt boksen eller at det er en produksjonsfel.

 

 

Du får 10 minutter på deg til å endre!

8932882[/snapback]

 

hva skal jeg endre til da?

Lenke til kommentar
Expert har ikke svindlet deg da ...

 

 

Enten har du fjernet skruene (ne du sier du ikke har) eller så har Nintendo gjort en produksjonsfeil. Det sier seg vel nesten selv at Expert ikke kan ta inn varer der det virker som kunden har skrudd varen opp, de skal jo heller ikke tape noe på det.

8931472[/snapback]

 

Det er jo enkelt å finne ut om skruene er fjærnet, det blir nemmelig merker i gjengesporene i plasten.

Er der ikke slike merker har det ikke vært skruer,er det merker så er skruene fjærnet og jeg har min tvil om at noe firma gjør dette for å slippe å gi ut en ny,det er ikke de som betaler for dette :hmm:

 

 

 

AP

 

Viss jeg selv hadde tatt ut de skruene tror du ikke jeg hadde giddet å putte dem på plass igjen

 

Jo men det går jo ann å glemme eller at en skru ble mistet og at en satset på at ingen så det :hmm:

 

Sier ikke at du gjorde det,men jeg har lov å tvile her .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
44 brukere leser denne tråden!? God mulighet til å få hjelp da!

8932912[/snapback]

 

Men ser ut som at alle tror jeg lyver

8932921[/snapback]

 

Vi tror ikke at du lyver, men vi er kritiske til feil som åpenbart virker urimelige. Men enn så lenge man forutsetter at du ikke har gjort noe galt, så har Expert bevisbyrden her.

 

I praksis medfører det at de må kunne bevise at dette er din skyld, om din skyld at det er sammenheng, og at denne fungerte slik den skulle da den ble levert.

3 dager er faktisk ikke merkelig lang tid for doa feil.

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? For å si det slik: det skal mye til at Toyota leverer en bil som bare mangler girstang (sånne feil skjer bare ikke, samme med manglende skruer på en Wii), men de kan fint levere en model med svakhet i vindusheisermotoren (som er en feil man ikke kan se uten videre, samme som med Xboxen - ingen på fabrikken kunne se at den kom til å eksplodere).

8931532[/snapback]

 

man kan jo ikke sammenligne skruer som mangler med en kritisk komponent i bil som mangler. bli som å si at selve "cd sloten" mangler i wii'n.. men det hender FAKTISK at bilprodusenter glemmer å skru i diverse skruer(men ikke noe som er kritisk til kvalitet og holdbarhet)

 

men ontopic igjen. Ta bilde av maskinen din der skruene mangler. tar jeg ikke helt feil ligger de skruene under noen sånne "plast knotter". man burde kunne se om de plast greiene har vært fjernet før.

Lenke til kommentar
Hei jeg kjøpte en Nintendo Wii fra Expert Stovner.

Etter 3 dager ble den ødelagt  når jeg putter inn CD/DVD kaster maskinen den ut igjen Jeg leverte den tilbake men de nekter å gi meg en ny fordi de påstår at jeg har åpna den siden den manglet noen skruer De vil ikke gi meg en ny

 

Har dere noen råd til meg?

 

Da du kjøpte maskinen, var esken uåpnet og varen helt ny?

 

 

Til alle andre, man er uskyldig her i huset inntil det motsatte er bevist. ;)

Lenke til kommentar
Hei jeg kjøpte en Nintendo Wii fra Expert Stovner.

Etter 3 dager ble den ødelagt  når jeg putter inn CD/DVD kaster maskinen den ut igjen Jeg leverte den tilbake men de nekter å gi meg en ny fordi de påstår at jeg har åpna den siden den manglet noen skruer De vil ikke gi meg en ny

 

Har dere noen råd til meg?

 

Da du kjøpte maskinen, var esken uåpnet og varen helt ny?

 

 

Til alle andre, man er uskyldig her i huset inntil det motsatte er bevist. ;)

8932951[/snapback]

 

Han har allerde svart på dette, den var ny ved kjøp :)

Lenke til kommentar
44 brukere leser denne tråden!? God mulighet til å få hjelp da!

8932912[/snapback]

 

Men ser ut som at alle tror jeg lyver

8932921[/snapback]

 

Vi tror ikke at du lyver, men vi er kritiske til feil som åpenbart virker urimelige. Men enn så lenge man forutsetter at du ikke har gjort noe galt, så har Expert bevisbyrden her.

 

I praksis medfører det at de må kunne bevise at dette er din skyld, om din skyld at det er sammenheng, og at denne fungerte slik den skulle da den ble levert.

3 dager er faktisk ikke merkelig lang tid for doa feil.

8932937[/snapback]

 

Grunnen til at jeg leverte den tilbake var fordi CD/DVD rommen kaster spillene ut igjen. Selv om jeg hadde tatt ut skruer hadde det ikke skjedd noe med DVD/CD rommen. Jeg har sett på youtube at jeg ikke er den eneste med dette problemet

Lenke til kommentar

ein liten sjekk på min egen Wii avslører at desse skruene er beskytta med plastikk utanpå.,så viss trådstarter ikkje har gjort det så er det muligens ein av desse løysningane:

 

1) Repart og nyinnpakka einheit (muligens repalce-einheit) som har komme i feil pakke og dermed er blitt tatt for ny einheit. Dette er det værste scenarioet då ingen kan bevise dette.

 

2) Reperatørerne på ekspert har ikkje heilt prata saman og ein har fjerna plasten utan å sei ifrå /notert det ned. Vanskeleg å bevise men mulig.

 

3) Det er ikkje same Wii det er snakk om, rein lagerfeil. Den enklaste å bevise wiien har serienummer på kvitteringa. stemmer ikkje dette med den på service så er det åpenbart at det er feil boks.

Lenke til kommentar
44 brukere leser denne tråden!? God mulighet til å få hjelp da!

8932912[/snapback]

 

Men ser ut som at alle tror jeg lyver

8932921[/snapback]

 

Vi tror ikke at du lyver, men vi er kritiske til feil som åpenbart virker urimelige. Men enn så lenge man forutsetter at du ikke har gjort noe galt, så har Expert bevisbyrden her.

 

I praksis medfører det at de må kunne bevise at dette er din skyld, om din skyld at det er sammenheng, og at denne fungerte slik den skulle da den ble levert.

3 dager er faktisk ikke merkelig lang tid for doa feil.

8932937[/snapback]

 

Grunnen til at jeg leverte den tilbake var fordi CD/DVD rommen kaster spillene ut igjen. Selv om jeg hadde tatt ut skruer hadde det ikke skjedd noe med DVD/CD rommen. Jeg har sett på youtube at jeg ikke er den eneste med dette problemet

8932965[/snapback]

 

Og hvis du leser hva jeg skriver så står det at Expert har bevisbyrden for å bevise at dette ikke er din skyld, noe de ikke har fulgt opp.

Jeg vet årsaken til at du leverte tilbake, det har jeg jo lest :)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har rørt skruene i det hele tatt så kan du jo ta kontakt med butikksjefen og fortelle han hele saken. Gi han noen dager på å få sjekket det og gi han et telefonnummer han kan nå deg på.

Da kan han sjekke saken, og som det Snekker'n sier er det lett å se om det har vært skruer der.

 

---

 

Det at det mangler noen skruer er da ikke noen god grunn til å nekte fyren en ny Wii. Hvis han hadde tuklet med maskinen så hadde han sikkert hatt vettet med å skru igjen maskinen. Det at det manglet noen skruer må vel tyde på at det IKKE er han som har gjort det.

 

Forklar det til dem.

8932979[/snapback]

Ikke vær for sikker på det... utrolig mye rart som skjer med varer. Noen leverer inn en klapptelefon som er delt i to og regner med at det skal bli dekt. ;)

Det de må er jo å bevise at han har brutt garanti/reklamasjonsretten sin ved å skrudd opp boksen.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Det at det mangler noen skruer er da ikke noen god grunn til å nekte fyren en ny Wii. Hvis han hadde tuklet med maskinen så hadde han sikkert hatt vettet med å skru igjen maskinen. Det at det manglet noen skruer må vel tyde på at det IKKE er han som har gjort det.

 

Forklar det til dem.

8932979[/snapback]

 

Det skal jeg :)

Lenke til kommentar
Det at det mangler noen skruer er da ikke noen god grunn til å nekte fyren en ny Wii. Hvis han hadde tuklet med maskinen så hadde han sikkert hatt vettet med å skru igjen maskinen. Det at det manglet noen skruer må vel tyde på at det IKKE er han som har gjort det.

 

Forklar det til dem.

8932979[/snapback]

 

Det skal jeg :)

8932988[/snapback]

 

Burde jeg kontakte Nintendo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...