Gå til innhold

Expert nekter å gi meg ny maskin


Anbefalte innlegg

Jeg har spurt om å få papirene fra verkstede de sa de skal senne det på posten

Jeg tror Expert vinner det er ikke noe jeg kan gjøre

 

EDIT: Det er umulig for meg å gjøre noe som helst når de hele tiden kommer med noe nytt

Endret av AP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde hatt med deg en voksen ned til expert første gangen. Da hadde du fått ny med en gang. Dead on Arrival.

8970818[/snapback]

Dersom det verkstedet rapporterer om stemmer, så er det ikke en DOA-sak. En DOA vil heller ikke dekke noe som går som selvpåført skade.

 

Jeg sier ikke noe om hva trådstarter har gjort eller ikke gjort, men dersom han forklarer seg på samme måte som han gjør her vil han få problemer med å bli trodd.

Lenke til kommentar
Det gjenstår i mine øyne ett spørsmål som ikke er besvart. Dersom det fra begynnelsen av manglet skruer, hvorfor ble ikke produktet umiddelbart returnert?

8971414[/snapback]

han så ikke på det som et problem? Eller så la han ikke merke til at de manglet?

8975058[/snapback]

Det var derfor jeg spurte AP og ikke deg. Ikke noen vits å synse om dette.

Lenke til kommentar
Jeg har spurt om å få papirene fra verkstede de sa de skal senne det på posten

Jeg tror Expert vinner det er ikke noe jeg kan gjøre

 

EDIT: Det er umulig for meg å gjøre noe som helst når de hele tiden kommer med noe nytt

8970691[/snapback]

 

Hvorfor tror du Expert "vinner"? Er det noe som står i de papirene som vi ikke vet? Kunne verkstedet forklare over telefon hva som står på papirene? Det er amatørmessig fra verkstedet hvis du ikke har motatt papirer med en gang du hentet varen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har du ditt på det rene, må du ikke gi opp-

 

 

 

Det med å si at Expert ikke prøver å svindle folk er feil utifra min erfaring.

 

 

Jeg var og kikket på skjermkort for et par tre år siden.

 

I hylla ved siden av de nye skjermkortene lå et 16 mb ati rage pro kort, priset til 1900 kroner. Det var faktisk 300 kroner dyrere enn mellomklasse kort.

 

Sa til kompisen min at det var rart de hadde det kortet på hylla. Var jo utgått for flere år siden.

 

En selger kom bort og spurte om jeg trengte hjelp, og jeg sa jeg ikke hadde så mye peiling på data men ville ha et nytt skjermkort. Da jeg spurte om han kunne anbefale ati rage kortet, sa han ja og at det var et av de beste kortene på markedet.

 

Da jeg sa til han at han burde langskjemmes og ikke prøve å lure kunder med utgåtte kort, ble han helt rød i trynet og begynte å bortforklare med at det var en misforståelse og beklaget så meget.

 

Når han etter fadesen begynte å gå til en annen kunde ropte jeg etter ham om han ikke hadde tenkt å fjerne det utgåtte produktet, eller om han skulle prøve å selge til en annen kunde. Da fjernet han kortet med en gang og jeg så det aldri i hylla igjen.

 

Jeg pleier ikke å være en person som klager men der og da var det morsomt å være der.

Lenke til kommentar
Har du ditt på det rene, må du ikke gi opp-

 

 

 

Det med å si at Expert ikke prøver å svindle folk er feil utifra min erfaring.

 

 

Jeg var og kikket på skjermkort for et par tre år siden.

 

I hylla ved siden av de nye skjermkortene lå et 16 mb ati rage pro kort, priset til 1900 kroner. Det var faktisk 300 kroner dyrere enn mellomklasse kort.

 

Sa til kompisen min at det var rart de hadde det kortet på hylla. Var jo utgått for flere år siden.

 

En selger kom bort og spurte om jeg trengte hjelp, og jeg sa jeg ikke hadde så mye peiling på data men ville ha et nytt skjermkort. Da jeg spurte om han kunne anbefale ati rage kortet, sa han ja og at det var et av de beste kortene på markedet.

 

Da jeg sa til han at han burde langskjemmes og ikke prøve å lure kunder med utgåtte kort,  ble han helt rød i trynet og begynte å bortforklare med at det var en misforståelse og beklaget så meget.

 

Når han etter fadesen begynte å gå til en annen kunde ropte jeg etter ham om han ikke hadde tenkt å fjerne det utgåtte produktet, eller om han skulle prøve å selge til en annen kunde. Da fjernet han kortet med en gang og jeg så det aldri i hylla igjen.

 

Jeg pleier ikke å være en person som klager men der og da var det morsomt å være der.

9005128[/snapback]

 

 

Well done! :)

Lenke til kommentar
*snipp*

9005128[/snapback]

 

Veeel, syns det du skriver sier mer om deg enn om tilfellet. Men på generelt grunnlag syns jeg dette forumet er meget flink til å bruke ordet svindel om ting som ikke fungerer slik de ønsker. Om dette skyldes en generell iver etter å slenge med leppa om elkjedene eller ikke er meg ukjent, men ganske interessant.

 

Uansett, når det gjelder denne tråden så er jeg enda litt spent på hva som virkelig har skjedd med enheten, og hva servicepapirene sier.

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på papirene fra verkstedet

9006849[/snapback]

Er det en snegle som skal levere dem på døren da? :p

De papirene kan butikken hente ut selv fra web'en sin, hvis den ikke ligger registrert der kan de bare ta en telefon og få tekniker til å sende disse over på mail eller faks ganske raskt.

Lenke til kommentar
*snipp*

9005128[/snapback]

 

Veeel, syns det du skriver sier mer om deg enn om tilfellet.

9006361[/snapback]

 

Kan du utdype det litt? Hva sier det om meg? Jeg ga en kar litt pes fordi han prøvde å selge et utrangert produkt. Jeg stod ikke å brølte ham opp i trynet, men sa hva jeg syns om dette forsøket på salg.

Liker ikke at selgere lurer folk, og det med at jeg ga ham litt pes kan ha forhindret ham i lure en som ikke hadde peiling.

 

Er også veldig imponerende at du ut ifra en brukerpost i et forum kan fortelle om min psykologiske profil.

 

 

Ellers har jeg ikke noe hat forhold til hverken elkjøp eller expert, og bruker dem til kjøp av det meste utenom pcutstyr jeg kan kjøpe på nett. Mocca masteren til expert var bra den.

---------------------------------

 

Det med å bruke ordet svindel tror jeg de aller fleste misfornøyde kunder vil kalle det enten det er en pc på elkjøp eller en bruktbil hos Jakobs bilimport.

Grunnen til at elkjøp og expert får den betegnelsen er vel størrelsen på sjappa. Jo flere kunder jo større sjanse at noen blir misfornøyde.

 

En god handel er en handel der begge parter er fornøyd.

 

Jeg har selv jobba i en databutikk for en del år siden, og jeg var sjokkert over hvilke idiotiske beskyldninger mine overordnede slengte ut til folk som kom og klagde på defekt utstyr. Var nesten som det gikk sport i å være vrang. Jeg ble ikke værende lenge på den butikken og butikken ble etterhvert lagt ned når de fikk litt konkurranse.

 

 

 

Tilbake til topic, så er det vanskelig for oss i et forum og dømme hvem som har rett mellom AP og expert.

 

Men det AP sier stemmer, så bør han ikke gi opp.

Hvis han derimot har åpnet kassa og prøvd å chippe e.l så bør han betale de sure 500 for reperasjonen.

Lenke til kommentar
Butikken kan da rimelig kjapt finne arbeidsraport via webben eller ElGuide, så skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal bruke Posten.

9011372[/snapback]

 

Butikken kan kun finne arbeidsrapport via Elguide dersom dette er lagt inn av butikken selv når de tok i mot servicen.

 

Arbeidsrapport via web kan heller ikke finnes da Nintendo håndteres av Bergsala, som ikke har ett online system mot Expert.

Eneste mulighet som da gjenstår er å kontakte verkstedet.

 

Ja, jeg jobber i Expert, og ja, jeg håndterer servicer daglig. Men jeg tar ingens side, bare påpeker feilen du skrev.

Lenke til kommentar

For siste gang - Vi er ikke interesserte i å høre om hva slags erfaringer gud og hvermann har med Expert og alle andre firmaer og diverse slutninger dere trekker til de forskjellige hendelsene o.l.

 

Denne tråden handler KUN om APs Wii, ikke om kona til onkelen til kjerringa til Olgas siste kaffetrakter eller om grafikkortet som ikke holdt mål.

 

Innlegg VIL bli slettet og brukere VIL få advarsler dersom dette blir oversett!

Lenke til kommentar

Det jeg synes er rart er at hvis Wii-en bare var et par dager - hvorfor benyttet ikke trådstarter seg av 30-dagers returretten Expert har? Da kunne han enten fått pengene igjen, fått tilgodelapp eller fått en ny Wii, og det ville vært butikken sitt problem (med mindre det var brukerfeil).

 

Dog fortsår jeg at butikken er skeptisk. Hvis du hadde jobbet i en elktronikkforretning hadde du skjønt det, du vil ikke tro hvilke utrolige ting vi har fått inn. Bare for å nevne noen: TV-esker fylt med sand (kunden håpet sikkert at vi ikke skulle titte oppi), TV-esker med en gammel TV oppi og med en gang man snur ryggen til EE-avfallet (der folk leverer gamle elektroprodukter) står det fem polakker og en varebil der og stjeler. Rart man ikke stoler på folk?

Lenke til kommentar
Det jeg synes er rart er at hvis Wii-en bare var et par dager - hvorfor benyttet ikke trådstarter seg av 30-dagers returretten Expert har? Da kunne han enten fått pengene igjen, fått tilgodelapp eller fått en ny Wii, og det ville vært butikken sitt problem (med mindre det var brukerfeil).

9016242[/snapback]

 

Kanskje fordi Expert ikke har 30-dagers returrett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...