Gaston Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei Kom hjem fra Pearl Jam konsert fra Düsseldorf igår og den konserten kan bare beskrives som magisk og det største jeg har opplevd i mitt liv. Noen som skal til København eller har vært på Pearl Jam konserter? Kjedelig å være den eneste Pearl Jam supporteren. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei, Jeg så Pearl Jam på Kalvøya i 1993, under "Ten" turnèen. Det var mildt sagt knallbra ! Så fikk jeg se dem igjen på Roskilde 2000, det gikk som kjent ikke fullt så bra (vi stod helt fremst og var blandt de som dro opp dem som strøyk med). Pearl Jam rocker dog hardt ! (... dog er de ikke blitt noe bedre med årene, mener nå jeg!) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg syns det blir bare bedre og bedre. NYTT: Eddie Vedder og Stone Gossard vil vitne i Roskilde-rettsak Lenke til kommentar
haika Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne men en gutt på 15 år har bekymrede foreldre som klarer å finne hvert eneste småpuss av et argument for at jeg ikke skal dra ! Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg er i Nederland naa, var paa konserten i Nijmegen. Fantastisk er det eneste jeg kan si om det, Eddie leverer alltid varene. For meg saa er han den beste og mest ekte live-vokalisten i hele verden. Ed for president! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Nijmegen? Jaså ja! Sikkert gøy der. I går var jo siste konserten av europa turneen. Synd det er over så fort! Werchter Festival i Belgia er siste stopp. Sitter med denne: http://img523.imageshack.us/img523/6927/dsc00416um1.jpg Europaturneen: http://img.photobucket.com/albums/v123/Luk...am/100_2578.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå