ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er det flere som gjør , jeg trekker meg tilbake og nyter utsikten! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) synes den ned telling? greien var kul! , hvordan lagde du den? hva er de 2 niple aktige greiene bak der? Endret 29. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan du forklare den der SP ? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) DJ Ovin Postet i dag, 14:16 Det er det flere som gjør , jeg trekker meg tilbake og nyter utsikten! Takk takk ... Fint at dere liker prosjektet SkylinePower : det er ikke nedtelling nei .... det er en vanelig klokke ... Som klokken på pcn din hva er de 2 niple aktige greiene bak der? Skjønner ikke helt hva du mener ... men mener du den sølv tingen ? isåfall så er det en Krystall ... (nermere bestemt på 4,96520 Mhz ) mvh -Djgunnah Edit : det har ikke kommet noen pakke i dag heller Endret 29. juni 2007 av Djgunnah Lenke til kommentar
GrH Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Kom med forslag til Nytt navn !! Og Tuuusen takk for alle de som gidder og legge igjen Kommentarer / Navneforslag Mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Mer å kommentere om det kommer flere updates, vettu Stå på! ENDRET: Du hadde lagt ut update også, ja Alle tiders = D Goscinny Endret 15. august 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Navneforslag: Mediocracy Begrunnelse: Medi - fra media Mediocracy betyr vel middelmådighet. Som skal sies at var det beste de Strong/Pioneer/Motorola/Philips/<Insert name here> tunerene der noen gang var -C- Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bare lurer, men hva bruker man Media Center PCer til? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 har du planer om å ta i bruk digital lyd eller bare analog? I worklogen ligner den faktisk litt på xboxen hehe... hva med strong mediaPC ^^ Lenke til kommentar
GrH Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 har du planer om å ta i bruk digital lyd eller bare analog?I worklogen ligner den faktisk litt på xboxen hehe... hva med strong mediaPC ^^ 9287299[/snapback] hehe ... har faktisk ikke tenkt på det enda ... skal iallefall ha Analog ... kan vere at jeg lager en omformer til digital ... I første omgang så skal jeg bruke den på prosjektor .. ( Vga ) ... og der har jeg en liten mikser som jeg bruker til og styre lyden ... og den er jo Analog Det er iallefall ikke en xobx Når du sier strong mediaPC ... den er jo ikke så sterk hardware messig ... Hva mener du med det ? Hva sier dere / Syns om "Keep it original" ? siden pcn skal jo ligne på en parabol tuner ? Jeg likte og Face lift godt Mediocracy syns jeg var ganske bra ... mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 strong (navnet som står framme på dekoderen din) Lenke til kommentar
GrH Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 aaah ... see ... den var ikke værst mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 syns den så ganske så grei ut =) Er morsomt å drive slikt... skulle ønske jeg hadde plass og utstyr til å drive med det... men viss du skal se dvd f.eks så kan det være greit å ha digital lyd ut... slik at du får dolby digital 5.1 og DTS Lenke til kommentar
GrH Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) ... aaah ... jeg kommer ikke til og mekke digital ut fra det som er nå ( pga lydkort er kun 2.0 så da gidder jeg ikke på det .. ) da må jeg i såfall kjøpe nytt lydkort ... så er spørsmålet om det er plass men viss det ikke er plass .. så kan jeg jo bruke ett usb lydkort ekstern ... men det får tiden vise .. mvh -Djgunnah EDIT : ... Jeg har fått jobbet noe nå... Har fått skjert ut i mettal platen i fronten slik at "Plastik" fronten går på igjen ... og jeg har Limt halve I/O platen på nytt Var en helvetes jobb og få skrapt av det gamle ... men gikk no til slutt og det vart og driit mye søl når jeg limte ... *glad jeg har aviser under * Endret 15. august 2007 av Djgunnah Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror du at det kommer til å holde seg på plass nå? Har du gjort noen tiltak for å få den til å sitte bedre? Litt kjedelig om det løsner igjen, liksom. Goscinny Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har en god kompis som lagde en lignende maskin i en VHS spiller. Problemet er å få det "pent". At ting sitter rett osv. Han fant heller aldri noen cpukjøler som var lav nok til at han slapp å sage hull i toppen av kabinettet. Så det ble igrunn ganske stygt etterhvert. Han gav liksom litt opp Men all ære til de som orker å lage noe slikt. -Thelle- Lenke til kommentar
GrH Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ja ... mener det ... siden når jeg har limt de før .. ( da jeg limte hele platen på ) så måtte jeg lime i to omganger ... siden det størknet så fort ... Og siden jeg bruker to komponents lim så må jeg blande selv ... og på da den siste halvdelen sist så vart det litt skjev blanding ... merket selv at limet sprakk opp ettervert på den siste halvdelen ... og nå da så rettet jeg opp det ... håper inderlig at det blir bedre nå mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Artig, fikk lyst til å lage noe lignende selv Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva er det Media Center PCer egentlig brukes til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå