GrH Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Min Media Pc Hei Her er kommentartråden til prosjektet mitt Gjerne kom med tips og triks og sefølgelig kommentarer om hva dere syns Slenger med ett bilde av selve Parabol Tuner Boksen : Og ett av pc`n Link til Prosjektet Mvh Djgunnah Endret 24. juni 2007 av Djgunnah Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 veldig bra, jeg vill holde ett øye med den workloggen;) Lenke til kommentar
GrH Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 bare sånn at dere vet , driver og legger inn en update nå mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Har vert inne å sett, dette er låvende:) keep up the good work;) For og unngå alt for mange påster, skriver jeg her.. Jeg blir stadig overasket over ukjente casemoddere, du er en av de som imponerer Du skall vell spakle over hele kabinettet, og lakkere? Endret 24. juni 2007 av Sigggen Lenke til kommentar
GrH Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 4 updates er ute håper dere liker det nå går jeg og jobber mere jeg .. kanskje det kommer enda en til update ikveld Link til Prosjektet MHV -Djgunnah Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Likte dette prosjektet veldig godt Lykke til.. Gleder meg til sluttrestultatet Lenke til kommentar
GrH Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ny update er ute igjen Håper dere liker workloggen min gjerne kom med kommentarer. MVH -Djgunnah Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Lakke baksida da, ser ikke så fint ut med den limen.. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Har tenkt det .... jeg hadde en lakk boks , men den var tom så må kjøpe ny noen inspill på farge ? hadde tenkt svart eller svart matt siden resten av boksen er det men har tenkt og få ferdig all "innmaten" før jeg lakker den noen syns punkter ? -Djgunnah Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Alu, krom eller sort. Samme det.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Gjør ferdig all kutting først, så lakkerer du hele boksen på nytt Artig prosjekt, forresten. Goscinny Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette blir kult. Alltid stilig når folk gjør ting såpass gjennomført. Kommer til å sjekke gjennom denne selv om jeg ikke skriver så mye! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette var imponerende , det må jeg si! Du lager det meste fra scratch av elektronikk lodder og fikserer , arti! Hvordan fikk dere det til å bli en klokke, btw? Ligger vel utenfor mitt området uansett , men må da spørre . Kommer også til å følge med på denne , selvom jeg kan glemme å skrive en kommentar Lenke til kommentar
GrH Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Tuusen takk , fint med kommentarer når den tid kommer syns dere at jeg skal lakkere innsiden av boksen og ? man ser jo på en måte inn i den og da det er masse "hull" i lokket ! Når jeg lagde klokken så brukte jeg en mikrokontroller som man kan da programmere selv ... ( Atmel AT90S2313 ) og det jeg først gjorde var og finne ut hvordan det var koblet orginalt så tok jeg og koblet meg inn der den gamle mikrokontrolleren sto (den firkantet på bildet ) Inn på den nye atmel kontrolleren Skjønte du litt mere nå ? ikke så godt forklart ... men prøvde og ikke bruke så vanskelige ord -Djgunnah Edit : venter på posten nå ... håper det kommer en pakke idag da kunne jeg ha fått laget oppheng til dvd og hdd ... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skjønte da litt mer! Du må kontrollere en enhet selv og lodde den på der den gamle var osv. ? Hvilken farge tenkte du på på innsiden da ? Svart hadde gjort seg tror jeg , nøytral farge. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ja .... den nye kontrolleren nå den sender ut signaler til Segmentene ( selve der det lyser , er mange lysdioder som er satt sammens som tall ) de signalene er tall ( signalene er ikke tall , men inpulser sånn at det blir tall) og endrer seg hver minutt / time ... og de to prikkene i midten blinker hvert sekund .. tenkte svart ja .. kanskje svart matt ? mvh -Djgunnah EDIT : det kom ingen pakke idag nei Endret 25. juni 2007 av Djgunnah Lenke til kommentar
Variable Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stilig, ingen som har commenta, det er dårlig Si fra viss du får kjørt 720P HD på den Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 @chrda 720p på en p3/800?? MUHAHAHAHAHA! Ehm.. *kremt* Tror det kan bli hardt. @Djgunnah Kul mod dud Men med tanke på hovedkortfestene. Tenkte du aldri på å borre hull også gjenge de? Da hadde du sluppet både løse mutre og stygt lim -C- Lenke til kommentar
GrH Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Takk takk - Ja ... trur pcn vill slite litt med 720p vert artig og prøvd .. Jo, jeg prøvde og men det ville ikke sette seg .... (virket som om platen var for tynn) så prøvde jeg med muttere ... som gikk sånn halveis ... så tok jeg lim også .. for at det skulle sitte på undersiden så vill to av mutterene skjules av føttene ... mens den siste får jeg kappe litt ned ... Kanskje jeg dekker den til med noe Mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Lekkert! Imponerende mengde med hardware modding! Tror jeg holder meg unna å lodde på hovedkortet... M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå