Ninjahamster Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg skal kopere en original DVD-film fra DVD til harddisken. Problemet mitt er at jeg ikke får til å få norsk tekst inn i selve filmfila. Dette må jeg ha da jeg skal videre konvertere denne filmfila med PSP Video 9 for så å få den inn på PSP. Der kan man bare forholde seg til en fil, og derfor må teksten ligge i selve filmfila og ikke i en "sidefil" på f.eks. 100 kb. Å få norsk tekst i en slik "sidefil" får jeg fint til, men altså ikke alt i ei fil. Kan noen forklare meg hvordan i hulseste jeg får dette til? Jeg har prøvd alt som jeg kan se mulig å prøve i DVD Shrink. Stilt inn norwegian, norway osv. over alt. På forhånd takk... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tror faktisk du må konvertere filmen til divx eller noe først for å få teksten "på filmen" Er dog ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Må da være noen som vet her..? Hvis dette ikke lar seg gjøre i DVD Shrink gjerne si hvilket program som da gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå