DementedAlbino Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vet at det blir sagt mye drit om denne butikken,men lurer på om noen her som likevel har bestilt noe derfra, og i så fall om de har fått tlf... Ikke start med allt det negative dere har hørt og lest om de, eneste jeg vil vite er om de som bestiller faktisk får det de bestiller. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Tilbudet gjelder t.o.m 15 desember eller så langt beholdningen rekker. Maks 1 telefon pr. kunde i kampanje perioden. coppa fra mobilvarehuset.no sider... ITavisen registrerte seg ihvertfall for å prøve... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Tilbudet gjelder t.o.m 15 desember eller så langt beholdningen rekker. Maks 1 telefon pr. kunde i kampanje perioden. coppa fra mobilvarehuset.no sider... ITavisen registrerte seg ihvertfall for å prøve... Fikk itavisen tak i en tlf derfra da? Bare for å sjekke opp litt nå så ringte jeg det nr til kundeservice som er oppført på siden deres,men det var ikke i bruk....Ikke akkuratt noe som lokker meg til å prøve å kjøpe noe derfra da. Noen som vet om noen billige steder å kjøpe tlf fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå