AP Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hei jeg lurer på om PS3 fra Japan er sonefri Koster bare 3.000 KR der for 20GB Endret 23. juni 2007 av AP Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Søk litt før posting duh svaret får du her Lenke til kommentar
AP Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Søk litt før posting duh svaret får du her 8930706[/snapback] Det der er Singapore versjonen som er NTSC/U Japan sin er NTSC/J Er det det samme oplegget? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 spillene på alle ps3'er sone frie , men ikke ps2 spill , ps1 spill , dvd filer og blu-ray filmer. så hvis du kjøper en i japan får du bare brukt den til først nevnte og da er den jo forsåvidt vært 3000 Lenke til kommentar
AP Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 spillene på alle ps3'er sone frie , men ikke ps2 spill , ps1 spill , dvd filer og blu-ray filmer. så hvis du kjøper en i japan får du bare brukt den til først nevnte og da er den jo forsåvidt vært 3000 8931038[/snapback] Håper det kommer swap disc til PS3 tror du det går an å bruker GS cd på PS3? Eller blir det umulig å finne det for den japanske versjonen? Lenke til kommentar
AP Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 spillene på alle ps3'er sone frie , men ikke ps2 spill , ps1 spill , dvd filer og blu-ray filmer. så hvis du kjøper en i japan får du bare brukt den til først nevnte og da er den jo forsåvidt vært 3000 8931038[/snapback] Håper det kommer swap disc til PS3 tror du det går an å bruker GS cd på PS3? Eller blir det umulig å finne det for den japanske versjonen? 8931073[/snapback] 3,563.76 KR for NTSC/U versjonen det er vel verdt det? Lenke til kommentar
AP Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Det er vel ikke toll på ps3 og utstyr? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) er ikke sikker på toll, men du kan glede deg over 25% moms + gebyr ja, med mindre du reiser dit å henter den selv. Endret 23. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jeg kjøpte PS3 da jeg var i USA forleden. 7 kg stod det på boksen.. endte med at vi kastet boksen og la PS3en midt i en sekk full med skittentøy :!: Gikk kjempebra det, ikke en skramme fra New York, via Amsterdam og til Oslo. Som Kaz Hirai sa det: Fivehundredandninetynine US dollars!! Eller omtrent 3600,-. Endret 23. juni 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjøpte PS3 fra Hong Kong i januar. Som kjent så er den regionsfri på spill men ikke dvd og bluray. Finnes det en mulighet for dette uten å måtte legge inn Linux? Bare på en eller annen måte gjøre den regionsfri? Hvis ikke, kommer det? Bør jo kunne gjøres med kun en liten fix-fil. Eller? Hjelp Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg kjøpte PS3en min i Singapore. Den er helt riktig låst for PSOne, PS2, DVD og Blue-Ray. I dag finnes det fortsatt ingen fix for å gjøre det sonefri - og det er såvidt det er meg bekjent veldig lite trolig at det kommer software for å gjøre det i overskuelig fremtid. Godt mulig det dukker opp en chip om ikke så altfor lenge - vi får se . Inntil videre kan du jo kose deg med det faktum at det virker å være lettere å få tak i billige og bra Blue-Ray-filmer for sone A (USA/siviliserte deler av Asia) enn for sone B (europa). Når det gjelder toll kan du ta inn nye varer for opp til 6000 kroner så lenge du har vært ute av landet i mer enn ett døgn. Selv reiste jeg fra Singapore til Norge med PS3en i en pose som håndbagasje, uten at noen i en eneste toll- eller sikkerhetskontroll hevet et øyenbryn (noe jeg i grunn synes var litt overraskende!). Som det sies skal norske spill fungere utmerket. Jeg betalte for en chip som visstnok skulle gjøre at ps3en skulle kunne spille både PAL og NTSC-spill uten problemer, men jeg har en liten mistanke om at jeg betalte 2-300 kroner for å bli rundlurt . Uansett, jeg anbefaler deg egentlig å kjøpe med den hvis du er der nå - det er rett og slett så mye billigere. Det største savnet for min del er å kunne spille PS2-spill, siden jeg ikke har PS2 selv - men det er jo ikke noe problem å låne ps3 fra venner, eventuelt å kjøpe en ny en til 800 kroner på en eller annen butikk med tilbud. Lenke til kommentar
AP Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Når det gjelder toll kan du ta inn nye varer for opp til 6000 kroner så lenge du har vært ute av landet8940557[/snapback] Må jeg være i det landet jeg skal kjøpoe ps3 fra? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det vet jeg faktisk ikke... jeg tror ikke det, men er slettes ikke sikker. Jeg TROR at du ikke må det, slik at du f.eks. kan bestille en ps3 til Sverige, og så importere den derfra selv (som et forholdsvis irrelevant eksempel). Har litt vanskelig for å se hvordan noe sånt skulle gjøre noen nytte, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå