John-Abruzzi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 heisann. på mandag kan det ver at jeg bestiller veiv og sylinder. men hvordan skifter jeg veiven? er det vanskli? Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kan ikke skifte veiv. Ja det er vanskelig alt for komplisert, kan du ikke noe om det burde du ikke gjøre det selv. Alt kommer til å gå til h********! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Simmiz, slutt og røyk gress.. body ; har du ikke skrudd opp maskiner før, hadde jeg sendt den bort, som for eksempel til kvammis på MP, tar 400spenn liksom. Sylinder og veiv bestilte du ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Motoren må jo splittes med montering av veiv . så det er vel ganske mye styr . men som hurt over her sa så er det folk på mopedportalen som kan gjøre det for deg . og jeg ville ikke vist jeg var deg begynt å prøve å splitter motoren når du har ca 0 erfaring . Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 jeg kjøper ikke veiv. fannt ut at jeg ikke trenger. kjøper airsal t6 asso sylinderen. ikke no super trim men det blir ihvertfall bedre Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Motoren må kløyves for å skifte veiv.. Funker med orginal veiva på Airsal T6 Asso så da slipper du det ja^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå