nymo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Skal lage en hjemmeside til et firma, hvor det skal presenteres hvilke tjenester firmaet har, kontaktinfo, etc... Da lurer jeg på om det finnes et CMS som egner seg til dette. Alle CMSene jeg har sett på er typ blogg eller nyhets-sider. Det jeg vil ha er rett og slett sider som ikke skal forandres så ofte, men bare inneholde informasjon. Vil likevel ha et cms, da hvem som helst skal kunne gjøre dette. Er en fordel om det ikke er helt knotete å lage layout og design til CMSet. Kanskje litt knotete forklart, men håper dere fatter. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvilke CMS-er/blogger har du sett på? Så slipper vi å nevne de du har sett på Jeg vet ikke helt, men noen CMS'er/blogger jeg vet om som kanskje kan funke: 1. Mambo 2. Drupal? 3. b2evolution 4. WordPress? Kommer ikke på flere akkurat nå, men. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror jeg fant det jeg leita etter. Website Baker heter det. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Website Baker ja. Har aldri hørt om det. Hørtes ... morsomt ut ;p Lykke til med sida da! Lenke til kommentar
nymo Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, takk takk:) Så ganske bra ut den der WB. På opensourcecms.com var det mange som anbefalte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå