Spartan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For noen år siden traff jeg en dame som var 25. Hun nevnte bl.a. også noe om biologisk klokke og slikt. Greit nok at du manglet endel kvaliteter på bl.a. kjøkken (og jeg er ingen ekspert), men grensa gikk når jeg måtte plukke små søte tangaer med fartstripper. Lærdommen min fra slikt er at det nytter ikke å tenke langsiktig med de bekymringer det fører til seg når man svikter på detaljene som kreves for å være i et forhold. Bare et tips til dere som har vært single en stund.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Føler liksom at jeg går rundt med en mørk regnsky som følger meg overalt jeg går.. Du har din frihet og valgmuligheter i behold, bruk tiden til hjelp 8930736[/snapback] Ja, jeg får slutte å se på tiden som en fiende og heller sette pris på det jeg allerede har.. en bil som lager mistenkelige lyder (tror faktisk på at bilen min HATER meg) .. og en gjeng med gode venner... Føler bare at det står PATETISK over hele panna mi når jeg er ute blandt folk... Endret 24. juni 2007 av Melisma Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke stress med noe. Du er fremdeles ung og har ikke dårlig tid... 8930767[/snapback] Ennå ung sier du, er det slik at man MÅ bli gammel før man skal etablere seg da? Man kan fint begynne å bekymre seg når man er halveis til 30, for det kan være veldig greit å etablere seg før man blir 30, slik at man ikke får full panikk når man passerer 30, da kan det bli ennå jævligere. Ta Condolezza rice som eksempel. Gamle barnløse damer som ikke får formert seg blir sinna og frustrert. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Man kan fint begynne å bekymre seg når man er halveis til 30, for det kan være veldig greit å etablere seg før man blir 30, slik at man ikke får full panikk når man passerer 30, da kan det bli ennå jævligere. 8930837[/snapback] Man skal tenke på å etablere seg når man er 15? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Føler liksom at jeg går rundt med en mørk regnsky som følger meg overalt jeg går.. Du har din frihet og valgmuligheter i behold, bruk tiden til hjelp 8930736[/snapback] Ja, jeg får slutte å se på tiden som en fiende og heller sette pris på det jeg allerede har.. en bil som lager mistenkelige lyder (tror faktisk på at bilen min HATER meg) og en gjeng med venner som jeg kan lære av forholdene deres.. på godt og vondt.. Føler bare at det står PATETISK over hele panna mi når jeg er ute blandt folk... 8930834[/snapback] Hva med TØFFING i panna? Det synes jeg passer bedre på deg . Så lenge man prater om det som plager en kan det gjøres noe med vet du. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Man kan fint begynne å bekymre seg når man er halveis til 30, for det kan være veldig greit å etablere seg før man blir 30, slik at man ikke får full panikk når man passerer 30, da kan det bli ennå jævligere. 8930837[/snapback] Man skal tenke på å etablere seg når man er 15? 8930850[/snapback] Du er flink som observerer her, jeg mente halveis fra 20 til 30. 20 er tiden da man begynner å bli oppmerksom på at livet faktisk går videre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Om regnskyen blir for tøff, så er det lov å snakke med noen om det også vet du...det må ikke være slik at du ikke skal like måten du lever på. Det blir helt feil, og kan faktisk rettes opp i . Kjenner godt hvordan det kan være å ha en slik regnsky..ikke tro at den aldri går bort, for det gjør den! Å dra på byen for å finne den rette fungerer sjeldent veldig bra..de fleste gutta der er som regel ute etter å få deg ned på en eller annen madrass først, og forhold KANSKJE senere...jeg ville heller blitt kjent med folk, og så dratt på byen med de, eller noe. 8930742[/snapback] Ja, byen er nok ikke det beste stedet tror jeg... jeg vil liksom bli kjent med en gutt uten at han har fyllebrillene på... Men er bare vanskelig for meg å nærme meg noen gutter i hverdagen, er for sjenert tror jeg Tro meg, jeg har festet MYE, men han har ikke dukket opp enda.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) ...en bil som lager mistenkelige lyder Jeg kan fixe biler.. Føler bare at det står SØKENDE over hele panna mi når jeg er ute blandt folk... Fixed Edit: skal ikke dere andre legge dere snart? Endret 23. juni 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har noen single kompiser som er snille hvis du bor i eller rundt Østfold Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hehe, diskusjon.no, norges nye spleiseforum btw, trur egentlig gutter vil bli glade for å bli kjent med nye jenter utafor fylla, har selv litt for mange fyllevenninner. Er jo bare å prøve. finn en tilfeldig fyr og prat med han, kan jo gå bra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Hva med TØFFING i panna? Det synes jeg passer bedre på deg . Så lenge man prater om det som plager en kan det gjøres noe med vet du. 8930860[/snapback] Ja, jeg har nok ikke verdens største selvtillit at det gjør noe,, det jeg drømmer om mest av alt er at en gutt skal se meg for den jeg faktisk er ( ja, det er en klisje men det er faktisk det viktigste av alt for meg, for det er jo den jeg er) så jeg prøver å være meg selv på alle måter, og ikke ta på meg en maske, lure han inn i ett forhold, og deretter vise den virkelige meg etterhvert.. jeg vil at han skal vite hvem han går til.. Men er ikke at jeg slenger det midt i trynet på folk og er veldig selvhøytidelig, på ingen måte.. misforstå meg rett.. Men det har ikke funket hittil at jeg har vært meg selv på en måte, så kanskje jeg må "fake" meg inn i ett forhold.. selvom jeg ikke syns det er rettferdig overfor denne gutten.. *forvirra* Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du ser hvertfall nusselig ut på det bildet. Skal komme å gi deg en klem om jeg ser deg på et utested en gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Altså, hvem er det som IKKE vil at en evt partner skal se en selv som den man er?. Lite unormalt i det. Du snakker om å være deg selv, hvem er DU? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 ...en bil som lager mistenkelige lyder Jeg kan fixe biler.. Føler bare at det står SØKENDE over hele panna mi når jeg er ute blandt folk... Fixed Edit: skal ikke dere andre legge dere snart? 8930884[/snapback] hahaha, ja du sier noe der ja.. prøver kanskje for mye å skjule at jeg er despo, så da lyser det av meg istedet Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har noen single kompiser som er snille hvis du bor i eller rundt Østfold 8930893[/snapback] hehe, jeg bor på andre sida i vestfold.. men skjer det ikke noe i livet mitt til jeg blir 30 så skal jeg pakke sekken og flytte til østfold og prøve lykken der Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hehe, jeg bor på andre sida i vestfold.. men skjer det ikke noe i livet mitt til jeg blir 30 så skal jeg pakke sekken og flytte til østfold og prøve lykken der 8931022[/snapback] Du får si fra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 hehe, diskusjon.no, norges nye spleiseforum btw, trur egentlig gutter vil bli glade for å bli kjent med nye jenter utafor fylla, har selv litt for mange fyllevenninner. Er jo bare å prøve. finn en tilfeldig fyr og prat med han, kan jo gå bra 8930935[/snapback] uff, ja.. bare tanken på å nærme seg en gutt uttafor fylla skremmer meg.. men samtidig så er det lite sjarmerende og snuble rundt i byen og bæble masse rør med folk som man glemmer når man våkner opp dagen derpå.. Så jeg må bare manne meg opp og hoppe i det tror jeg,, skulle bare ønske at en gutt kunne hoppet i det for meg.. jeg er ikke den som tar initiativet som regel... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For å si det sånn, det finnes nok av ålreite gutter som tenker klin likt - at å komme i kontakt med jenter uten promille er helt jævli vanskelig. Trist samfunn noenganger... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Du ser hvertfall nusselig ut på det bildet. Skal komme å gi deg en klem om jeg ser deg på et utested en gang. 8930975[/snapback] Ja, gidder du det?? Da hadde jeg blitt gledelig overraska, hehe... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Men seriøst, du er "bare" 25 år så jeg kan ikke se at du har noe hastverk, kom tilbake når 35 års dagen nærmer seg ps. tipper at du føler deg litt "sånn" akkurat nå i kveld, kanskje uten selskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå