Melisma Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg er nå blitt 25, er jente som er singel og bor alene.. Men i det siste så har jeg kjent på at jeg kanskje begynner å få litt dårlig tid... Sånn jeg tenker så må jeg først finne denne gutten som skal bli kjæresten min, så skal vi liksom være sammen i noen år og bo sammen også.. Det tar jo lang tid å bli kjent med noen og bli trygg på hverandre.. Og hvis det skjærer seg, så må jeg jo begynne helt på nytt igjen med en annen gutt.. Vennene mine har mann og barn og hus og hele sulamitten.. Er bare meg igjen som ikke har noe.. blir stressa av sånt... Vil jo ikke få barn når jeg er 40 heller da.. Er det andre her som føler det på samme måten? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg er nå blitt 25, er jente som er singel og bor alene.. Men i det siste så har jeg kjent på at jeg kanskje begynner å få litt dårlig tid... Sånn jeg tenker så må jeg først finne denne gutten som skal bli kjæresten min, så skal vi liksom være sammen i noen år og bo sammen også.. Det tar jo lang tid å bli kjent med noen og bli trygg på hverandre.. Og hvis det skjærer seg, så må jeg jo begynne helt på nytt igjen med en annen gutt.. Vennene mine har mann og barn og hus og hele sulamitten.. Er bare meg igjen som ikke har noe.. blir stressa av sånt... Vil jo ikke få barn når jeg er 40 heller da.. Er det andre her som føler det på samme måten? 8930473[/snapback] Ja, tiden går fort. Fy faen. Skremmende fort. Skal vi gifte oss, bare for å se hvordan det går? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, tiden går fort. Fy faen. Skremmende fort. Skal vi gifte oss, bare for å se hvordan det går? 8930487[/snapback] Ja, skal vi lage en avtale? hvis vi ikke har klart og rote oss inn i ett forhold i løpet av de neste fem åra, så drar vi til Las Vegas og gifter oss eller no sånt?? hehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror ikke du skal stresse alt for mye. Har du lagt merke til hvor mange som egentlig er single på din alder? Møter du den rette så tror jeg ikke du kommer til å "teste" han i fire-fem år før du er helt trygg. Ting har en tendens til å skje litt fortere når man klikker med noen Det er greit at du henger litt bak i venneflokken din, men det betyr ikke at de er normalen man bør følge. Jeg er selv 26 med kone, barn, stasjonsvogn og leilighet - på vei til å kjøpe hus. Jeg føler helt ærlig at jeg er for ung i min situasjon i forhold til normalen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 ..så drar vi til Las Vegas og gifter oss eller no sånt?? Pøh! Hvorfor bruke tid og penger til noe sånt? En mod. kan forene dere som mann og kvinne, sendt pm hvis dere trenger hjelp Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror ikke du skal stresse alt for mye. Har du lagt merke til hvor mange som egentlig er single på din alder? Møter du den rette så tror jeg ikke du kommer til å "teste" han i fire-fem år før du er helt trygg. Ting har en tendens til å skje litt fortere når man klikker med noen Det er greit at du henger litt bak i venneflokken din, men det betyr ikke at de er normalen man bør følge. Jeg er selv 26 med kone, barn, stasjonsvogn og leilighet - på vei til å kjøpe hus. Jeg føler helt ærlig at jeg er for ung i min situasjon i forhold til normalen 8930533[/snapback] Ja, håper du har rett.. trodde liksom at alt sånt noe ordnet seg sånn etterhvert, men det ser dårlig ut akkurat den dag idag.. Du har alt jeg drømmer om.. Og for å være ærlig, så føler jeg meg veldig ung enda, er ikke helt klar for å roe meg ned som vennene mine har gjort.. Men føler liksom at det er på tide at noe må skje snart... Leksa jeg må lære her er vel hvis det noen gang skjer at jeg finner denne mannen, så vet jeg å sette pris på det og være takknemmelig.. Kan han ikke bare komme og banke på døra mi snart da?? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, tiden går fort. Fy faen. Skremmende fort. Skal vi gifte oss, bare for å se hvordan det går? 8930487[/snapback] Ja, skal vi lage en avtale? hvis vi ikke har klart og rote oss inn i ett forhold i løpet av de neste fem åra, så drar vi til Las Vegas og gifter oss eller no sånt?? hehe 8930519[/snapback] Las Vegas? Blir ikke det litt flaut å komme dit og bare møte rikmannsfolk. Jeg er sikker på at den fattigste som bor der har vel rundt 1 million i årslønn eller.noe. Neida, men uansett. Ja, vi kan godt gifte oss. Jeg er seriøs. Jeg lover å alltid ta opp dataplassen i huset sånn at du aldri kommer til. :!: Fra spøk til løk: Takk Jarmo, det var hyggelig. Men hva er det egentlig du vil da Melisma, du høres ut som du har panikk, men jeg aner en liten selvstendig, filosofisk, dyp, forfattersk tone bak den stemmen din, at du kanskje er for selvstendig til å ha noen mann kanskje, eller at du trives alene? Jaja, håper du lykkes. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 ..så drar vi til Las Vegas og gifter oss eller no sånt?? Pøh! Hvorfor bruke tid og penger til noe sånt? En mod. kan forene dere som mann og kvinne, sendt pm hvis dere trenger hjelp 8930548[/snapback] åh digg da kan hende jeg følger opp det tilbudet der ja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det du må spørre deg selv, er om du vil leve slik vennene dine synes, eller om du vil la ting skje slik du selv vil. Det du sier virker veldig som om du er redd for at alle andre skal se på deg som en som er annerledes, og får panikk og tenker at du snart blir gammel, osv. Du er 25, prime-time for å ha det morro, slappe av, nyte livet og la ting skje som de skjer - slik du (smart nok) har gjort hittil. Ikke la andre si til deg at du bør få deg en kjæreste eller noe, lev slik du selv ønsker innerst inne. Tenk på hvor lenge siden det er siden du var 20. Så lang tid har du igjen til du er 30, og 3 ganger så lang tid til du er 40. MASSE tid til å finne ut hvor du vil i verden . Også har vi et ordtak som er evig sant: Den rette detter som regel ned i fanget på deg i det øyeblikket du slutter å lete etter han/hun . Så ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Las Vegas? Blir ikke det litt flaut å komme dit og bare møte rikmannsfolk. Jeg er sikker på at den fattigste som bor der har vel rundt 1 million i årslønn eller.noe. Neida, men uansett. Ja, vi kan godt gifte oss. Jeg er seriøs. Jeg lover å alltid ta opp dataplassen i huset sånn at du aldri kommer til. :!: Fra spøk til løk: Takk Jarmo, det var hyggelig. Men hva er det egentlig du vil da Melisma, du høres ut som du har panikk, men jeg aner en liten selvstendig, filosofisk, dyp, forfattersk tone bak den stemmen din, at du kanskje er for selvstendig til å ha noen mann kanskje, eller at du trives alene? Jaja, håper du lykkes. 8930594[/snapback] Du er ganske oppmerksom på ting du Jeg trives faktisk ganske godt alene ja, prøver å bruke denne tida til å lære meg om livet og se på hvordan andre fungere sammen osv... Jeg vil liksom bli sammen med en gutt fordi jeg VIL bli sammen med han, og ikke fordi jeg er redd for å bli alene igjen om du skjønner.. Så eneste jeg kan dra nytte av i denne tiden, er vel at jeg kan bygge opp meg selv slik at jeg blir en god kjæreste for den som velger å gi meg en sjanse.. Skulle bare ønske jeg kunne stoppet tiden litt.. føler bare litt på det med å rekke alt sammen.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Også har vi et ordtak som er evig sant: Den rette detter som regel ned i fanget på deg i det øyeblikket du slutter å lete etter han/hun Hehe Merkelig nok så stemmer dette der, ja. Ut med sosiale antenner og leva livet som Åge A. synger... Fort gjort å ha en øldrikkende beist på soffaen og 4 unger :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ut med sosiale antenner og leva livet som Åge A. synger... 8930661[/snapback] Hvem andre klarer å sitere Åge seint på kvelden i et forum for sex og samliv Melisma: Pell deg ut på byen og ha de gøy i stedet for å sitte hjemme og være usikker. Du får plenty tid til det når du har en skrikerunge i fanget som du ikke aner hva som er opp og ned på og en udugelig fyr som heller ser TV med hodetelefoner enn å roe ungen Endret 23. juni 2007 av enden Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) jøssenammen, aner vi en spleising av to personer en sein natteskveld hehe, melisma, måkke sitte hjemme på en lørdagskveld, tro meg, det er en haug av gutter der ute som er interisert i forhold. Eller så er det jo bare å satse på en nerdegutt her inne på forumet, nok av dem også edit: wow, trøtt, noen små skriveleifs... Endret 23. juni 2007 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Det du må spørre deg selv, er om du vil leve slik vennene dine synes, eller om du vil la ting skje slik du selv vil. Det du sier virker veldig som om du er redd for at alle andre skal se på deg som en som er annerledes, og får panikk og tenker at du snart blir gammel, osv. Du er 25, prime-time for å ha det morro, slappe av, nyte livet og la ting skje som de skjer - slik du (smart nok) har gjort hittil. Ikke la andre si til deg at du bør få deg en kjæreste eller noe, lev slik du selv ønsker innerst inne. Tenk på hvor lenge siden det er siden du var 20. Så lang tid har du igjen til du er 30, og 3 ganger så lang tid til du er 40. MASSE tid til å finne ut hvor du vil i verden . Også har vi et ordtak som er evig sant: Den rette detter som regel ned i fanget på deg i det øyeblikket du slutter å lete etter han/hun . Så ikke bekymre deg. 8930633[/snapback] Ja, du har jo helt rett i det egentlig.. man skal jo nyte livet nå som man er ung og frisk,, jeg må bare lære meg å ta ting som de kommer, og ikke bekymre over ting som ikke kommer.. jeg aner jo ikke noe om fremtiden, jeg må bare la det skje.. kanskje er feilen at jeg drar på byen og fester i håp om at en gutt bare skal ta tak i meg og si "du og jeg skal ende opp sammen og leve lykkelig alle våre dager" Det har jo ikke skjedd hittil så... Og det du sier om at de andre skal se på meg som annerledes, er nok ganske sant.. Jeg er alltid den som kommer alene på besøk, når de andre sitter der med en unge i ene armen og en mann i den andre.. føler på det ja.. samtidig som at jeg kjenner på den at jeg er fri og frank uten noen forpliktelser, så det er ganske bittersøtt om du skjønner.. Får bare prøve å lære meg og tenke positivt, og slutte og lete så iherdig, men bare la det komme av seg selv.. Føler liksom at jeg går rundt med en mørk regnsky som følger meg overalt jeg går.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Føler liksom at jeg går rundt med en mørk regnsky som følger meg overalt jeg går.. Du har din frihet og valgmuligheter i behold, bruk tiden til hjelp Endret 23. juni 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Om regnskyen blir for tøff, så er det lov å snakke med noen om det også vet du...det må ikke være slik at du ikke skal like måten du lever på. Det blir helt feil, og kan faktisk rettes opp i . Kjenner godt hvordan det kan være å ha en slik regnsky..ikke tro at den aldri går bort, for det gjør den! Å dra på byen for å finne den rette fungerer sjeldent veldig bra..de fleste gutta der er som regel ute etter å få deg ned på en eller annen madrass først, og forhold KANSKJE senere...jeg ville heller blitt kjent med folk, og så dratt på byen med de, eller noe. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hehe. når jeg slutta å bekymre meg, selv om jeg bare er 21, så datt det plutselig ei dame ned i fanget mitt på en bar i oslo, sånn like før jul. Ser ut som om det er litt sånn at når du minst venter det så skjer det noe (før det hadde jeg ikke vært i nærheten av sex engang) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Melisma: Pell deg ut på byen og ha de gøy i stedet for å sitte hjemme og være usikker. Du får plenty tid til det når du har en skrikerunge i fanget som du ikke aner hva som er opp og ned på og en udugelig fyr som heller ser TV med hodetelefoner enn å roe ungen 8930678[/snapback] Haha, ja.. jeg får bare lære meg å sette pris på denne tida som singel.. men hjelper ikke så veldig at den eneste eksen jeg har skal gifte seg til sommern.. Det var liksom siste dråpen, da fikk jeg vondt med stor V... og ble ihvertfall stressa av det ja.. uff, jeg trenger en samtale med Dr.Phil tror jeg :!: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 jøssenammen, aner vi en spleising av to personer en sein natteskveld hehe, melisma, måkke sitte hjemme på en lørdagskveld, tro meg, det er en haug av gutter der ute som er interisert i forhold. Eller så er det jo bare å satse på en nerdegutt her inne på forumet, nok av dem også edit: wow, trøtt, noen små skriveleifs... 8930714[/snapback] Kan ikke noen bare starte en butikk der de selger gutter som har lyst på lange forhold da?? Da hadde jeg blitt stamkunde jah Ps. det der må være den tristeste setninga jeg noen gang har skrevet tror jeg.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke stress med noe. Du er fremdeles ung og har ikke dårlig tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå