Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hei. Jeg lurer litt på om noen har noen kommentarer eller tips til lanskapsbilder. Her er ett forsøk på HDR igjen. Tre eksponeringer som er satt sammen med PS autoHDR-funksjon. Jeg har klonet bort en høyspentlinje som gikk over fjellet. Fjellet heter Gullfjell, og i natt var det ett nydelig skue. Grått og trist overalt bortsett på det fjellet som hadde sol. Syns ikke selv jeg har klart å få det frem som jeg så det.. men om man studerer litt så ser man at det er sol der. Prøvde å få fjellet mer opplyst. Bildet er byttet ut. Endret 24. juni 2007 av pybalto Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ser at det er tendenser til sol, men det ble litt for mye gråtoner.. Endret 23. juni 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ser at det er tendenser til sol, men det ble litt for mye gråtoner.. 8930621[/snapback] Jeg prøvde å få sollyset mer synlig og la resultatet inn i første post. Endret 24. juni 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det ble egentlig litt for kjedelig for meg. Det ble for tamt fargemessig, og bildet mangler noe å feste øynene på for å gjøre det fullverdig. Som om det mangler noe. Ellers et fint motiv. Du kunne kanskje fått med litt mer forgrunn, men samtidig beholdt den panoramiske forme? Tror det ville fungerte bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå