Gå til innhold

Fjerne Mortal Debuff?

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste

Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg :dontgetit:

Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittelen sier det meste

Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg  :dontgetit:

Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior)

8930208[/snapback]

Du kan løpe unna på gitte tidspunkt, for å hindre han i å rekaste debuffen.

I tillegg så bør ikke priesten bruke flash heal, ta greater heal eller alt som gir garantert crit-heal, osv. Slow heals og max dps tar han ned :). Pluss litt flaks.

Lenke til kommentar

Snakker vi normal eller heroic her? Hvis normal; få en rogue til å stjele aggro og evasion tanke for 15sec. Debuffen skal være borte etter denne tiden. Er usikker på om dette er noe spesielt god idé i heroic, ettersom bossene ofte slår en god del hardere der :p

Lenke til kommentar

Han hadde sikkert høy dodge. Debuffen varer ikke lenge, så om han får en heldig dodge eller to forsvinner den.

Har tanket der som druid noen ganger for å få folk klar til kara. Det har aldri vært noe problem, nok dps så dør han før debuffen blir et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...