fjeddiu Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tittelen sier det meste Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior) Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vel, slaget kan misse på mange måter, så å holde shield block på kan funke, ellers må du få deg mer defense eller grpen mere dps. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tittelen sier det meste Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior) 8930208[/snapback] Du kan løpe unna på gitte tidspunkt, for å hindre han i å rekaste debuffen. I tillegg så bør ikke priesten bruke flash heal, ta greater heal eller alt som gir garantert crit-heal, osv. Slow heals og max dps tar han ned . Pluss litt flaks. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Han kaster vel ikke mortal tingen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Priesten må selvsagt også slenge shield på deg når du har så høy % Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Snakker vi normal eller heroic her? Hvis normal; få en rogue til å stjele aggro og evasion tanke for 15sec. Debuffen skal være borte etter denne tiden. Er usikker på om dette er noe spesielt god idé i heroic, ettersom bossene ofte slår en god del hardere der Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Normal ja, men alle leava, ble for vanskelig Hater pugs! Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Slutta med PuGs etter "I'll come for UBRS, I have key! Nvm AB lol". Bare kjørt organisert i TBC Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tok han på heroic i går, var faktisk mye mindre stress enn jeg trodde. Mye DPS er riktig svar, som sagt her. I de fleste PuGs har ikke DPS så mye å si, men om du ikke har nok DPS i BM så blir ting fort veldig vanskelig og stressende. Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 har aldri sett den stacke over 3 ganger på meg, så alt du trenger er med defense Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Funker med pala bobbla også fjerne den fort. Men da må dere ha pala xP Men hvis du tar intervene når tia begynner å gå ut så pleier det å holde. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hold shield block oppe konstant. Ser du at du passerer 6 debuffs så prøv å rygg litt unna eventuellt få en hunter eller rogue til å dra agro i en 15 sekunders tid. Fungerte for meg. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Var i BM for noen dager siden og da hadde vi en druid som tank, og av en eller annen grunn greide vi å fjerne den debuffen Har ikke peiling på hvordan den ble fjernet :S Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Tatt den bossen noen ganger, jeg hadde SS på meg Edit: Jeg var da tanken. Endret 24. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har tanka BM eit par ganger ( druid ) første gangen forsvant debuffen med 10%. Aner ikkje kvifor, må ha vore bug. Andre gangen kom den til 70% men paladin holdt meg lett i live. Var ein veldig lang kamp, litt lav dps i gruppa. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Han hadde sikkert høy dodge. Debuffen varer ikke lenge, så om han får en heldig dodge eller to forsvinner den. Har tanket der som druid noen ganger for å få folk klar til kara. Det har aldri vært noe problem, nok dps så dør han før debuffen blir et problem. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Her er link til BM guide i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå