ERROR. Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har en: A4tech Optical GreatEye 4D Mouse (WOP-35) PS/2+USB, Retail link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl dette er problemet: Hvis jeg tar musen for fort frem og tilbake klikker den helt, den bynner å skelve å fær rundt om kring på skjermen min. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er høyst sannsynligvis underlaget/musmatta di. Bruk en ensfarget musmatte eller underlag. Hvis ikke kan den gå amok har jeg erfart. Bortsett fra dette har jeg ikke noen tips. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg vet ikke hva som er feil, men den enkleste løsningen ernok å kjøpe en ny mus. det koster jo ikke all verden... Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 har samme musen, merker ingenting feil med den (utenom hvis eg bruker f.eks en fingertupp til underlag, det går dårlig). kor fort tenker du på at du tar den fram og tilbake? når eg tar den fram og tilbake fortere enn eg pleier (var nødt å prøve no ), så hopper den litt, men eg tror det e pga eg ikkje gjør det beint nok.. Lenke til kommentar
ERROR. Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg blir veldi plaget av det når jeg spiller CS, hvis jeg går rundt et gjørne når jeg ikke å se til begge sider uten å dø... det er det som plager meg mest Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ok.. spiller ikkje cs, så eg vet ikkje kordan min presterer der.. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg kjøpte også en A4Tech mus på Clas Ohlson for et par år siden, den ble raskt byttet ut, det skjedde akkurat det samme med den som du beskriver. Det skjer forresten med alle andres A4Tech mus jeg har prøvd. konklusjon: Dårlig merke Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hmm.. prøvde nettopp å "simulere" å se rundt et hjørne i cs.. tok musen fra ene siden av skjermen til den andre et par ganger.. gikk greit fra høyre til venstre 4 av 5 ganger, men den 5. bare spratt den helt ned på skjermen ca på midten.. faen og hvis denne musen suger.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå