Enceladus Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jeg har problemer med å kjøre Monkey Island 3 på nyere systemer med xp. Problemet er at lyden henger seg opp når karakterene sier noe. Før når jeg kjørte et annet system også dette med xp, klikket spillet når jeg entret den døren ut av fangerommet i begynnelsen av spillet. Da var det ikke problem med at dialogen hang seg opp. Noen forslag til hvordan jeg kan få kjørt spillet problemfritt på nyere sytemer? Endret 23. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 er det et gammelt spill jeg vet ikke noe om det, men men? Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er utrolig hva et raskt søk på google kan utrette Problem solved Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Eller bare laste ned å kjøre spillet i ScummVM. Endret 23. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg fikk til å kjøre CMI problemfritt i XP, men jeg husker selvfølgelig (d'oh!) ikke helt hva jeg gjorde. Men jeg tror jeg kopierte innholdet fra begge CDene over i en mappe på harddisken, og kjørte det direkte derfra eller noe sånt. Skal se etterpå om jeg finner ut av det Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Er utrolig hva et raskt søk på google kan utrette Problem solved 8930164[/snapback] Skal prøve dette! Høres nøyaktig ut som de problemene jeg har hatt. Takker Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 evt bare last ned scummvm som nevnt. funker som en drøm Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 evt bare last ned scummvm som nevnt. funker som en drøm 8930396[/snapback] Ja var det enkleste det. Nå funker alt som det skal. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som husker hvordan en adder spill i scummVM? Vil gjerne fortsette på Monkey Island. Husker nemmlig ikke hvordan jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå